G: Mitä sulle tapahtuu kun kuolet?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minkälaiset sivistymättömät moukat tulee tämmöiseen ketjuun myymään omaa uskontoaan? Kysymys kuului "mitä SULLE tapahtuu kun kuolet", ei suinkaan miten sinusta kaikkien muiden tulisi uskoa. Ei kai uskon tarvitse viedä ihmiseltä alkeellisimpia käytöstapoja - edes netissä?
 
vierailija666
Jos kuoleman jälkeen on jotain, oletan jälleensyntymän olevan realistisin vaihtoehto. Se käy jotenkin järkeen.
Vaikka kukaanhan ei tiedä onko mitään, eikä elämäa ja kuolemaa tarvitse selittää.
Kaikki on yhtä suurta palapeliä jota ei koskaan saa valmiiksi, eikä ole tarkotus tietääkään mitä on kaiken takana vai onko mitään..
 
vierailija249
Minkälaiset sivistymättömät moukat tulee tämmöiseen ketjuun myymään omaa uskontoaan? Kysymys kuului "mitä SULLE tapahtuu kun kuolet", ei suinkaan miten sinusta kaikkien muiden tulisi uskoa. Ei kai uskon tarvitse viedä ihmiseltä alkeellisimpia käytöstapoja - edes netissä?
Ja tuossa olikin tämä 2+ palsta tiivistettynä. Täynnä juuri tuollaisia ihmisiä jotka eivät osaa

a) lukea
b) ymmärtää lukemaansa ja vastata siihen mitä kysytään
c) antaa tilaa muiden ajatuksille/mielipiteille
d) käyttäytyä
 
vierailija
Täh. Jo ekalla sivulla on muiden viesteissä kommenttia "en mä tuohon usko vaan tähän". Mikä mun sanomisissani nyt oli erilaista?
Ei omasta mielestäsi varmaan mikään, ethän näe rikkaa koskaan omassa silmässäsi. Vaikutat narsistiselta ja epäsosiaaliselta ihmiseltä. Epäsosiaalinen siis tarkoittaa, ettei osaa normaalia kanssakäymistä ja sen pelisääntöjä, sulta nuo puuttuvat kokonaan.
Toivon että olet trollipeikko, koska on epämiellyttävä ajatus että tuollainen moukka liikkuisi ihmisten keskellä. Toki niistähän ei pula ole muutoinkaan.
 
Ei omasta mielestäsi varmaan mikään, ethän näe rikkaa koskaan omassa silmässäsi. Vaikutat narsistiselta ja epäsosiaaliselta ihmiseltä. Epäsosiaalinen siis tarkoittaa, ettei osaa normaalia kanssakäymistä ja sen pelisääntöjä, sulta nuo puuttuvat kokonaan.
Toivon että olet trollipeikko, koska on epämiellyttävä ajatus että tuollainen moukka liikkuisi ihmisten keskellä. Toki niistähän ei pula ole muutoinkaan.
Ja sä olet lukutaidoton.
Laskin ennen mun ekaa viestiä olleet viestit: Kuudessa viestissä kritisoitiin toisen uskoa.
Tokan sivun lopussa sitten joku harmaa päivitteli joidenkin kirjoituksia ja ajattelin että se tarkoittaa mua. Mä kirjoitin sit takaisin hänelle sekä useammalle jotka mulle kommentoi, ja sanoin haluavani lopettaa omalta osaltani ettei tästä tule Echo-ketjua.

Kauheen narsistista, joo.
 
vierailija
Täh. Jo ekalla sivulla on muiden viesteissä kommenttia "en mä tuohon usko vaan tähän". Mikä mun sanomisissani nyt oli erilaista?
Kirjoita näin:

"Anteeksi! En tarkoittanut häiriköidä. :( Kaipa innostuin vain aiheesta liika ja väärällä tavalla."

Kokeile edes.

Kannattaa myös oikeasti lukea myös _toisten_ kirjoituksia, koska me ihmiset nyt kuitenkin olemme samanarvoisia.

Kannattaa käsittää, että vaikka moni uskoo Jeesukseen, ymmärtääkseni sinä et ole Hänen reinkarnaationsa.

Jos kuitenkin saarnatuttaa, mene lähimpään vokkiin ja anna palaa.

Lycka till.

ÄLÄKÄ V*TTU ENÄÄ JAUHA PA*KAA PALSTALLA.
 
vierailija
Minä toivon, että kuoleman jälkeen minun sieluani odottaa jokin paikka, vaikka raamatun mukaan. En jaksa uskoa, että ns. sielu vaan ilmestyy tyhjästä joka katoaa ruumin mukana. Olemme kuitenkin kaikki fyysisesti samanlaisia, mutta ajattelemme eri tavoilla. Fysiikka ei pysty selittämään, mistä ihminen saa tietyt ominaisuutensa tai ylipäätänsä ihmistä ei pystytä luomaan laboratoriossa tyhjästä (en tarkoita kloonaamista tai hedelmöitystä). Alkuräjähdysteoriakin on vain teoria, jossa keskellä ei mitään tapahtui räjähdys... Miksi? Haittaako se, jos ihminen uskoo kuoleman jälkeiseen elämään? On sentään jotain mitä odottaa. Yritän olla mahdollisimman hyvä ihminen ja voin ainakin olla tyytyväinen itseeni joka tapauksessa, kävi miten kävi.
 
Kirjoita näin:

"Anteeksi! En tarkoittanut häiriköidä. :( Kaipa innostuin vain aiheesta liika ja väärällä tavalla."

Kokeile edes.

Kannattaa myös oikeasti lukea myös _toisten_ kirjoituksia, koska me ihmiset nyt kuitenkin olemme samanarvoisia.

Kannattaa käsittää, että vaikka moni uskoo Jeesukseen, ymmärtääkseni sinä et ole Hänen reinkarnaationsa.

Jos kuitenkin saarnatuttaa, mene lähimpään vokkiin ja anna palaa.

Lycka till.

ÄLÄKÄ V*TTU ENÄÄ JAUHA PA*KAA PALSTALLA.
Puhu sitten sama niille kuudelle muulle (itse asiassa niitä viestejä taisi olla 7), jooko, ja hauku hekin narsisteiksi?

Ei sunkaan käytös ole maailman ihaninta.
 
vierailija
Puhu sitten sama niille kuudelle muulle (itse asiassa niitä viestejä taisi olla 7), jooko, ja hauku hekin narsisteiksi?

Ei sunkaan käytös ole maailman ihaninta.

Jumalauta, eka kerta kun tää hutsu noteerasi mun kirjoituksen! Mua ei ole häiriköinyt kukaan muu tässä ketjussa. Itse asiassa juuri minun _oikeata_ ja _otsikon mukaista_ vastaustani ei ole tässä ketjussa _väännelty_ mitenkään. Mutta jos jotain tajuat, ota nyt opiksesi. Ole hyvä!
 
Jumalauta, eka kerta kun tää hutsu noteerasi mun kirjoituksen! Mua ei ole häiriköinyt kukaan muu tässä ketjussa. Itse asiassa juuri minun _oikeata_ ja _otsikon mukaista_ vastaustani ei ole tässä ketjussa _väännelty_ mitenkään. Mutta jos jotain tajuat, ota nyt opiksesi. Ole hyvä!
Mikä ihmeen hutsu?
Ja koitapa joskus säkin rekkautua ja yrittää pärjätä miljoonan eri "vierailijan" kanssa.
 
Tämän ketjun ap
Echo, pyydän kauniisti sinua poistumaan ketjustani. Vastasitkin jo omalta osaltasi esitettyyn kysymykseen, kiitos siitä. Annetaan nyt muillekin mahdollisuus esittää omat näkemyksensä.

Pyydän myös, että muut eivät enää kommentoisi Echolle mitään. Kiitos.

Tämän ketjun ap
 
vierailija
Jos kuoleman jälkeen on jotain, oletan jälleensyntymän olevan realistisin vaihtoehto. Se käy jotenkin järkeen.
Vaikka kukaanhan ei tiedä onko mitään, eikä elämäa ja kuolemaa tarvitse selittää.
Kaikki on yhtä suurta palapeliä jota ei koskaan saa valmiiksi, eikä ole tarkotus tietääkään mitä on kaiken takana vai onko mitään..
Juu, jälleensyntymiseen uskon minäkin ja myös tuo on selvää, ettei tällä hetkellä tiedetä mitään lopullista - kuten ei minkään alkuakaan.
 
9mmmm
eiköhän se jo tullut selväksi että hän tietää "mikä on totuus" ja me muut ei tiedetä.
Pimee kuin hiilikaivos tuon vosun ajattelumaailma ja vähän harhainen.
ehkä hän tietää mikä on osa totuus? ja siitä käsin kertooo niin eihän sitä pidä ottaa kokonaisuutena millään vaan yhtenä osana tässä elämän suuressa kiertokulussa. elkää tehkö liian häijyy siitä ei se osaa vaik yrittäiskin :D
 
vierailija kummeksuu
ehkä hän tietää mikä on osa totuus? ja siitä käsin kertooo niin eihän sitä pidä ottaa kokonaisuutena millään vaan yhtenä osana tässä elämän suuressa kiertokulussa. elkää tehkö liian häijyy siitä ei se osaa vaik yrittäiskin :D
älä nyt säkin ala hajoilemaan.
Jatkakaa ketjun aiheessa, ollaan tyytyväisiä kun narsisti poistui ketjusta, eikä elta vaalia hänen muistoaan yhtään enempää.
 
9mmmm
älä nyt säkin ala hajoilemaan.
Jatkakaa ketjun aiheessa, ollaan tyytyväisiä kun narsisti poistui ketjusta, eikä elta vaalia hänen muistoaan yhtään enempää.
mihin mä hajoilisin kun purje jo levittyy eteenpäin echo kertoi elämästä omasta käsityksestään käsin joten en tuomitse vaikka kiihkolla niin mitä sitten totuus voi olla toinen eikö? eli elä stressaaa. mulle tulee echosta mieleen päivi räsänen ;)
 
vierailija
mihin mä hajoilisin kun purje jo levittyy eteenpäin echo kertoi elämästä omasta käsityksestään käsin joten en tuomitse vaikka kiihkolla niin mitä sitten totuus voi olla toinen eikö? eli elä stressaaa. mulle tulee echosta mieleen päivi räsänen ;)
päivi on echon rinnalla kuoripoika kakopäisyyden tasolla.
Jokohan siirryttäisi takasin itse asiaan.
 

Yhteistyössä