Toimiiko pelkällä vedellä peseminen? Sehän jää likaiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27179442:en mitään, pesen perusvoiteella tai pelkällä vedellä.
Mitä perusvoidetta käytät? Mitä tapahtuu jos peset shampoolla?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27179511:ei jää likaiseksi, alussa saatta tuntua likaiselta, mut hiukset tottuu ja lopulta ne tulee ihan puhtaaksi, eikä enää rasvoitu. Mut useimmin joudun pesemään perusvoiteella, kun vesikin kuivattaa liikaa(auta armias jos erehdyn shamppoolla pesemään...)
Nyt ymmärsin,miks kaljuks meinasit ajella mut en edelleenkään sitä suosiAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;27179617:mulla on dermosilin extra-voidetta, jota laimennan vedellä, koska se on tosi tönkköä. Mulla on atooppinen iho ja toi on yksi harvoista rasvoista kun mulle sopii. Shamppoot kuivattaa niin pahasti, et päänahka kuivuu korpuksi : / tuhlasin omaisuuden "kampaamoshamppoisiin" ja lähes kaikista sama reaktio. MOP shamppoo on ihan ok, mut siitäkin päänahka ärtyy jos jatkuvasti käytän.
Auttaako tämä shampoo rasvoittuvaan päänahkaan? Kuinka usein peset hiukset?Erittäin hienoa suomalaista mustikkashampoota. Muutkin silikonittomat käyvät, mutta tuosta pidän.