ja hymiö ei totisesti tohon edelliseen kuulunut...
Isukki 21.06.2007 #179 Sanoisin: Helvata!!! Kuka musta on naisen tehny ja mistä mä oisin p.impin ja kohdun saanu!!!
L E I J O N A 21.06.2007 #182 Alkuperäinen kirjoittaja Isukki: Sanoisin: Helvata!!! Kuka musta on naisen tehny ja mistä mä oisin p.impin ja kohdun saanu!!! Click to expand...
Alkuperäinen kirjoittaja Isukki: Sanoisin: Helvata!!! Kuka musta on naisen tehny ja mistä mä oisin p.impin ja kohdun saanu!!! Click to expand...
syli täynnä kultaa 21.06.2007 #184 Pienen asiaan "totuttelun" jälkeen rupeaisin laskemaan vauvan laskettua aikaa...eiköhän se pikkuinen tähän joukkoon ihan hyvin mahtuisi. :heart:
Pienen asiaan "totuttelun" jälkeen rupeaisin laskemaan vauvan laskettua aikaa...eiköhän se pikkuinen tähän joukkoon ihan hyvin mahtuisi. :heart:
Auringon suukko 21.06.2007 #190 Ois sitä voinut viisaamminkin rahat käyttää jättää siis raskaustesti ostamatta. Rv 37, on toi maha jo aika selvä merkki, ei testiä enää tarvi
Ois sitä voinut viisaamminkin rahat käyttää jättää siis raskaustesti ostamatta. Rv 37, on toi maha jo aika selvä merkki, ei testiä enää tarvi
Peppi1981 21.06.2007 #191 Itkisin/olisin sekaisin onnesta.. olisi sitä lasta tehtykin melkein kaksi vuotta..
muhvi 21.06.2007 #192 Vittu, nyt pitää vaihtaa auto |O No miestä se ei kyllä haittais, kumma juttu Vauva olis kiva ylläri mutta se autonvaihto ei olis, mut pakko olis vaihtaa kun kolmea turvaistuinta ei mahu ni ei mahu.
Vittu, nyt pitää vaihtaa auto |O No miestä se ei kyllä haittais, kumma juttu Vauva olis kiva ylläri mutta se autonvaihto ei olis, mut pakko olis vaihtaa kun kolmea turvaistuinta ei mahu ni ei mahu.