G: Mitä sanoisit, jos raskaustesti näyttäisi plussaa NYT?

  • Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Varmasti ensijärkytys olisi suuri,mutta kaipa siihen tottuisi..talo mahtais mennä vaihtoon ja ehkä autokin :/ Miun tarttis mennä töihin ees hetkeks,että saatais lisää rahaa jne.
 
j
Varmaan ihmettelisin ja tarkastaisin seurustelukumppanini sukupuolen ja mahdollisuuden siihen että onko naisilla sittenkin jossain jemmassa siittiöitä koska muutenhan tuo ei olis mitenkään mahdollista että vartoisin :D
Mutta tunnepuolella reagoisin varmaan silleen et : voi ihanaa vauva. sitte menis sekunti ja sanoisin voi saakeli, vauva. ja se pysyis tuo jälkimmäinen
 
Eka heittäisin muutaman kirosanan ja sen jälkeen toteisin että niiiiiiiiiiiin tyypillistä mulle. Ensimmäinen lapsi oli 8 vuoden työn tulos ja sit tulis vahingossa raskaaksi kierukasta huolimatta mahdollisimman huonoon aikaan niin ei naurattais.

Loppupeleissä oisin varmasti kuitenki ihan onnellinen :D
 
Siis mitä vid,,,, Enhän mä ole edes ollut yhdynnässä ja mulla on ehkäisykin :LOL: !
Mutta jos VOISIN olla raskaana.. Niin mulla on tässä 4vk ½pv vanha vauva.. ja olisin taas raskaana ja itkisin onnesta ja nauraisin ja itkisin varmaan silmät päästäni :heart: Mä huutaisin riemusta ja onnesta ja taas itkisin ja nauraisin.
 

Yhteistyössä