G: mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja jm
  • Ensimmäinen viesti
Pusse
En vielä mitään, sovittiin että joulun jälkeen mies ostaa mulle uuden puhelimen =)
Jos se ei ois hoitorahan varassa niin olisin saanut paljon ja ihan liikaa... Puhelimen ostaa veronpalautuksilla ja se on mulle ihan riittävä lahja...
 
rabopi
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Läppärin.
Mä olen ihan puulla päähän lyöty. Pyysin lahjakorttia Suomalaiseen kirjakauppaan ja sain läppärin. :D
sama lahja, miehelta ja esikoiselta yhteisesti. toivoin kuntopyoraa, saan kuulemma senkin kunhan se ehditaan toimittaa kotiin =)
mies kylla yllatti perinpohjin, yleensa sen lahjat on olleet jotain pienta ja kaytannollista.
 
vieras
ihanan yhteisen joulun, rakkautta ja hellyyttä, ja sitä piisaa vuoden ympäri :heart:

joku ystäväni hehkutti facessa saamiaan materialistisia lahjoja, ja mies petti juuri ennen joulua.. teki mieli kirjoittaa, et sori, ei rakkaus ole ostettavissa, eikä hyvä omatunto... eikä kunnioitus, molemmin puolin! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanan yhteisen joulun, rakkautta ja hellyyttä, ja sitä piisaa vuoden ympäri :heart:

joku ystäväni hehkutti facessa saamiaan materialistisia lahjoja, ja mies petti juuri ennen joulua.. teki mieli kirjoittaa, et sori, ei rakkaus ole ostettavissa, eikä hyvä omatunto... eikä kunnioitus, molemmin puolin! =)
Pakko kysyä, että vähenisikö saamasi rakkaus ja hellyys jos olisit saanut mieheltäsi jotain joululahjaksi? :)
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanan yhteisen joulun, rakkautta ja hellyyttä, ja sitä piisaa vuoden ympäri :heart:

joku ystäväni hehkutti facessa saamiaan materialistisia lahjoja, ja mies petti juuri ennen joulua.. teki mieli kirjoittaa, et sori, ei rakkaus ole ostettavissa, eikä hyvä omatunto... eikä kunnioitus, molemmin puolin! =)
Sua taitaa harmittaa aika paljon lahjattomuus...nostat itsesi ja suhteesi noin toisten suhteita paremmaksi =) Oikein loistaa tuosta kirjoituksesta läpi.
 
Kultaisen sydämenmallisen kaksipuolisen peilin, johon oli kaiverrettu mun nimi :heart:

Paras lahja oli kyllä se, kun nähtiin vielä ennen joulua puolen tunnin ajan. Toi tapaaminen tuli yllärinä.
Halailtiin ja pussailtiin :heart:
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanan yhteisen joulun, rakkautta ja hellyyttä, ja sitä piisaa vuoden ympäri :heart:

joku ystäväni hehkutti facessa saamiaan materialistisia lahjoja, ja mies petti juuri ennen joulua.. teki mieli kirjoittaa, et sori, ei rakkaus ole ostettavissa, eikä hyvä omatunto... eikä kunnioitus, molemmin puolin! =)
Voihan sitä noinkin itseään lohduttaa jos mies ei lahjaa osta...
 
heffalump
Sen että mies hoiti suurimman osan joulusiivouksesta, koristelusta ym. kun mulla on käsi kipeä. Itse ei niin piittaa joulu hössötyksestä, mutta teki kaiken kun tietää että om mulle tärkeetä :heart:
Paketista lyötyi lippu Apassionataan ja ihana sormus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanan yhteisen joulun, rakkautta ja hellyyttä, ja sitä piisaa vuoden ympäri :heart:

joku ystäväni hehkutti facessa saamiaan materialistisia lahjoja, ja mies petti juuri ennen joulua.. teki mieli kirjoittaa, et sori, ei rakkaus ole ostettavissa, eikä hyvä omatunto... eikä kunnioitus, molemmin puolin! =)
Pakko kysyä, että vähenisikö saamasi rakkaus ja hellyys jos olisit saanut mieheltäsi jotain joululahjaksi? :)
:D
:eek: Ei mutta pitäisikö tässä olla huolissaan kun mies osti mulle lahjoja?!!
:LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä