kinuski
Äänestä päätellen pesee pihakivetystä, samalla tuossa lämmittelee saunaa esikoisen kanssa.
Mene mukaan vaan!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Istuu kaverinsa kanssa tuolla meidän terassilla, grillaa ja juo olutta :/
Kai sitä vois mut kuivin suin pitää itse olla että on ajokunnossa. Pitänee hakea meidän lapsukaiset (tai ainakin toinen) kohta kyliltä kotiin. Tämmöistä tämä aina meillä; miehelle ei vaan tule mieleen että hänkin voisi joskus päivystää ts. olla avaamatta sitä ensimmäistäkään olutta ja kuskata tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Mene mukaan vaan!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Istuu kaverinsa kanssa tuolla meidän terassilla, grillaa ja juo olutta :/
Tilaat tytölle taksin sitten kun pitää tulla kotiin.Niin mäkin oon tehnyt ja pari,kolme saunaolutta ottanut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sitä vois mut kuivin suin pitää itse olla että on ajokunnossa. Pitänee hakea meidän lapsukaiset (tai ainakin toinen) kohta kyliltä kotiin. Tämmöistä tämä aina meillä; miehelle ei vaan tule mieleen että hänkin voisi joskus päivystää ts. olla avaamatta sitä ensimmäistäkään olutta ja kuskata tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Mene mukaan vaan!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Istuu kaverinsa kanssa tuolla meidän terassilla, grillaa ja juo olutta :/
Täähän on hyvä idea - kyllä ois miehen ilme näkemisen arvoinen kun tyttö kaartais taksilla pihaan ja sanois että iskä käypäs maksamassa kyytiAlkuperäinen kirjoittaja k a t a:Tilaat tytölle taksin sitten kun pitää tulla kotiin.Niin mäkin oon tehnyt ja pari,kolme saunaolutta ottanut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sitä vois mut kuivin suin pitää itse olla että on ajokunnossa. Pitänee hakea meidän lapsukaiset (tai ainakin toinen) kohta kyliltä kotiin. Tämmöistä tämä aina meillä; miehelle ei vaan tule mieleen että hänkin voisi joskus päivystää ts. olla avaamatta sitä ensimmäistäkään olutta ja kuskata tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Mene mukaan vaan!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Istuu kaverinsa kanssa tuolla meidän terassilla, grillaa ja juo olutta :/
10 aikaan pojalle taksin oon soittanut.
En kovin usein mutta toisinaan.
Älä siis päivystä vaan yllätä ukkosi ja sano että uus suunnitelma.Ehkä jos vähänkin on mies pihi,alkaa päivystämään viikonloppuisin!!!