G: mitä puolisosi tekee just nyt

• Viestiketjun aloittaja Minjaana
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Istuu kaverinsa kanssa tuolla meidän terassilla, grillaa ja juo olutta :/
Mene mukaan vaan!!
Kai sitä vois mut kuivin suin pitää itse olla että on ajokunnossa. Pitänee hakea meidän lapsukaiset (tai ainakin toinen) kohta kyliltä kotiin. Tämmöistä tämä aina meillä; miehelle ei vaan tule mieleen että hänkin voisi joskus päivystää ts. olla avaamatta sitä ensimmäistäkään olutta ja kuskata tyttöjä.

On tulossa työpaikalta,jossa kävi vääntämässä pari piippua,että saahaan vähä ekstra rahhaa...matkalla käypi/kävi(enpä tiiä missä vaiheessa matkaa on^^) ostamassa jauhelihhaa,ku oliki jo eilen menny tuo meijjän jauheliha vanhaksi:p

Kai sitä vois mut kuivin suin pitää itse olla että on ajokunnossa. Pitänee hakea meidän lapsukaiset (tai ainakin toinen) kohta kyliltä kotiin. Tämmöistä tämä aina meillä; miehelle ei vaan tule mieleen että hänkin voisi joskus päivystää ts. olla avaamatta sitä ensimmäistäkään olutta ja kuskata tyttöjä.

^---Käy hakkee lapsukaiset ja mene sitte rientoon mukkaan:D

Mene mukaan vaan!!
Tilaat tytölle taksin sitten kun pitää tulla kotiin.Niin mäkin oon tehnyt ja pari,kolme saunaolutta ottanut.
10 aikaan pojalle taksin oon soittanut.
En kovin usein mutta toisinaan.

Älä siis päivystä vaan yllätä ukkosi ja sano että uus suunnitelma.Ehkä jos vähänkin on mies pihi,alkaa päivystämään viikonloppuisin!!! ;)

vieras
Mene mukaan vaan!!
Tilaat tytölle taksin sitten kun pitää tulla kotiin.Niin mäkin oon tehnyt ja pari,kolme saunaolutta ottanut.
10 aikaan pojalle taksin oon soittanut.
En kovin usein mutta toisinaan.

Älä siis päivystä vaan yllätä ukkosi ja sano että uus suunnitelma.Ehkä jos vähänkin on mies pihi,alkaa päivystämään viikonloppuisin!!! ;)
Täähän on hyvä idea - kyllä ois miehen ilme näkemisen arvoinen kun tyttö kaartais taksilla pihaan ja sanois että iskä käypäs maksamassa kyyti :)

Yhteistyössä