G : mitä olet tänään syönyt? Ja kuinka paljon?

• Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti
"mari"
[QUOTE="Oops";21995476]siinähän se kysymys olikin :)[/QUOTE]

Aamulla söin riisifrutin, puolenpäpivän aikaan yhden ruispalan kinkulla ja kurkulla sekä voisilmäpullan+kuppi kahvia.

h
Aamupalaksi kahden munan munakkaan jossa mukana myös kinkkua ja juustokuutioita. Paistettu Oivariinissa, sivuun tomaatti. Kahvia 3 kupposta punaisella maidolla.

Lounaaksi broilerin rintafilettä ja kotimaisia kasviksia kermassa haudutettuna.

Naposteluun miniluumutomaatteja.

Kohta kahvit...

Seuraavaksi ehdin syömään varmaan vasta illalla 21 jälk.

Twink
Tuplaespresson ja palan paahtoleipää, johon tv-kokin innoittamana hurautin päälle hummusta. Ja suklaapatukan (ei siis siihen leivän päälle vaan sellaisenaan). Kyllä on taas päivä puolessa terveellisellä linjalla..

Neljä mukillista maitokahvia, kolme coctaipiirakkaa, rasvattoman jogurtin 125g, sienimunakasta, vettä.
Laihdutus menossa ja yksi ateria edessä + kahvia ja hedelmiä, joilla pidän makeanhimoa ja nälkää kurissa illalla.

Mäkärä
Olen juonut puoli mukillista maitokahvia ja yhden ison mukillisen mustaa teetä. Ruoka (lohiperunasipulimunamaito -laatikko) on uunissa, joten sitä syön n. tunnin päästä reilun lautasellisen kera vihersalaatin. Illalla menee leipä taikka kaksi kevyillä päällisillä ja runsailla kasviksilla ja sokeritonta A+ -jogurttia pari desiä. Illalla saatan vielä lisäksi syödä muutaman makeisen. Tänään on poikkeuspäivä :D Normaalisti syön terveellisemmin, eli ei makeisia ja lisäksi syön aamupalaksi sokeritonta jogurttia ja mysliä.

nameja
söin levyllisen suklaata, pussillisen, n 200 g irtonameja, 75 g kevytsipsipussin, 2 palaa piimälimppua oivariinilla ja kermajuustolla, lasi tuoremehua kyytipojaksi ja ruuaksi ajattelin kohta valmistaa lohta kermakastikkeessa sekä muusia ja parhaillani napostelen jugurttipäällysteisiä cashewpähkinöitä...
ruuan jälkeen vielä kahvit ja suklaakeksejä.

ap
Aamulla nektariinin
Lounaalla kasvissosekeittoa, yhden ruisleivän ja grahamlihiksen.
Välipalaks appelsiinijugurtin ja muutaman muumikeksin.
Päivällisellä todennäköisesti kana-feta-salaattia.

Aamupalaksi valkoista teetä ja pari sekaleipäviipaletta voin ja hunajan kera sekä pari omppua.
Lounaaksi kaksi tonnikalajuustonäkkäriä ja lasi maitoa sekä pari porkkanaa.
Välipalaksi ihan kohta kahvia jotain kahvileipää tai kakkua työpalaverissa.'

Ja jos sillä jotain merkitystä syömisten kannalta on, olen raskaana rv 22.

Aamupalaksi valkoista teetä ja pari sekaleipäviipaletta voin ja hunajan kera sekä pari omppua.
Lounaaksi kaksi tonnikalajuustonäkkäriä ja lasi maitoa sekä pari porkkanaa.
Välipalaksi ihan kohta kahvia jotain kahvileipää tai kakkua työpalaverissa.'

Ja jos sillä jotain merkitystä syömisten kannalta on, olen raskaana rv 22.
Hei ihan mielenkiinnosta, lisätkääpä mittanne ruokailunne perään, niin saadaan mukavaa tilastoa. ;)
Täällä siis 168/63, Rv 22

napostelija
Aamulla kolme palaa hapankorppua missä voimariinia päällä, kahvia mukillinen ja mustikkajogurtin 2dl
klo 13.30 söin palan pannukakkua mansikkahillolla ja join punaviinimarjamehua
Noin 17 aikaa syön kermaista kasvissosekeittoa, pari tummaa vuokaleipäpalaa ja lakstoositonta rasvatonta piimää.
Sit iltapalaksi jogurtti ja tuoremehua, tää on ihan vakio

"Piika-äiti"
Muki kahvia, lasi vettä, tomaatti-basilikaleipä. Ja vaahtokarkki, vain yksi kun teinit olivat syöneet muut, kovettunut eikä yhtään hyvä.

Maustamatonta jogurttia, vadelmia ja mysliä. Lohi-kurkku-salaattivoileipä tai kaksi sellaista. Kaksi mukia kahvia, vettä.

Kohta syön varmaankin pari kasvispihviä, kikherneitä, puolukoita ja mintulla maustettua jogurttikastiketta. Ja ehkä, jos niitä jää muulta perheeltä, myös vähän paistettuja perunoita, jotka lopuksi kuullotan miedossa paholaisen hillossa. Jälkiruuaksi kahvia, ja ei yhtään vaahtokarkkia kun ne teinit söivät eilen nuotiolla kaikki.

napostelija
Aamulla kolme palaa hapankorppua missä voimariinia päällä, kahvia mukillinen ja mustikkajogurtin 2dl
klo 13.30 söin palan pannukakkua mansikkahillolla ja join punaviinimarjamehua
Noin 17 aikaa syön kermaista kasvissosekeittoa, pari tummaa vuokaleipäpalaa ja lakstoositonta rasvatonta piimää.
Sit iltapalaksi jogurtti ja tuoremehua, tää on ihan vakio
Nii itse olen tällä hetkellä 163cm ja 59kg. Raskaanakin olen vkolla 21

Yhteistyössä