G: Mitä miehesi tekee nyt?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rv 27+1:
Työporukan kanssa menossa laivalla kohti Tallinnaa.
Tämmöinen piti olla munkin ukon suunnitelma, mutta meni viime hetkellä perumaan kun se kutsuttiin pelaa pokeria joka alko jo puolen päivän aikaan tuolla lähiökippolassa... :kieh:

Ois vaan mielummin lähteny sinne laivalle niin ei ois tarttenu katela sitä humalassa/krapulassa ja ois vituttanu paljon vähemmän, laitoin kyl viestin et vois jäädä jonnekin yöks muttei se jää kuitenkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja rv 27+1:
Työporukan kanssa menossa laivalla kohti Tallinnaa.
Tämmöinen piti olla munkin ukon suunnitelma, mutta meni viime hetkellä perumaan kun se kutsuttiin pelaa pokeria joka alko jo puolen päivän aikaan tuolla lähiökippolassa... :kieh:

Ois vaan mielummin lähteny sinne laivalle niin ei ois tarttenu katela sitä humalassa/krapulassa ja ois vituttanu paljon vähemmän, laitoin kyl viestin et vois jäädä jonnekin yöks muttei se jää kuitenkaan..
ei vaa meidän ukot samas kuppilas istunu?? meinaa mun ukko kans pelaamas ja nyt kotona jo kylläkin mut nyt pelaa netis sitä samaa omppuu :/
 
Todennäköisesti sekottaa taas meijän "pelikonetta", kun asensin siihen uuden näytönohjaimen sekä prosessorin. Tuo on saanu koneen sekaste 2 päivän aikana 5 kertaa! Ois mulla ollu muutakin tekemistä kun korjailla sen jälkiä. No ehtisin mä sämpylöitä leipoa =)
 

Yhteistyössä