peesi. Parasta mitä rahalla saa. Mehukatti on nykyään niin mautonta, että saa melkein raakana juoda sitä tiivistettä, että maistuu jollekinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:O'light:tia lapsille ja aikuisille
Mixx mehua meilläkinAlkuperäinen kirjoittaja Hippopotaamus:Ekströmin mixx mehuja juodaan
Missä kunnossa on sun hampaat kohta kun sokerilla mässäät...Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ekströmiä. Kunnon sokerimehua, eikä mitään makeutettua Joskus kun on kova himo, ostan niitä ihan aitoja kotimehuja.. maksavat vaan jotain 5-6e pieni pullo
mä en kans tajuu mehunjuontia!? Millaisessa tilanteessa teillä mehunjuojilla sitä mehua juodaan? janoon vai?Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Ei mitään. Mehu on turhaa rasitusta hampaille.
Ne mehut on jo itsessään myrkkyä hampaille, joten määrä on huomattavasti oleellisempi kuin sokerittomuus.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Missä kunnossa on sun hampaat kohta kun sokerilla mässäät...Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ekströmiä. Kunnon sokerimehua, eikä mitään makeutettua Joskus kun on kova himo, ostan niitä ihan aitoja kotimehuja.. maksavat vaan jotain 5-6e pieni pullo
voisitteko mehunjuojat vastata tähän kysymykseen?Alkuperäinen kirjoittaja miksi?:mä en kans tajuu mehunjuontia!? Millaisessa tilanteessa teillä mehunjuojilla sitä mehua juodaan? janoon vai?Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Ei mitään. Mehu on turhaa rasitusta hampaille.
Alkuperäinen kirjoittaja miksi?:mä en kans tajuu mehunjuontia!? Millaisessa tilanteessa teillä mehunjuojilla sitä mehua juodaan? janoon vai?Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Ei mitään. Mehu on turhaa rasitusta hampaille.
munasta?!?!Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Silloin harvoin kun meil on tiivistemehua niin se on Mehukattia, sitä ihan tavallista munasta.
no mut kai sokerinen mehu on pahempi ku vaikka maito.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja miksi?:mä en kans tajuu mehunjuontia!? Millaisessa tilanteessa teillä mehunjuojilla sitä mehua juodaan? janoon vai?Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Ei mitään. Mehu on turhaa rasitusta hampaille.
Kaikki, mitä suuhusi laitat, on rasitusta hampaille. Paitsi veden juonti.
Onhan se, mutta tuoremehu on ihan yhtä huono kun sokerinen mehu.Alkuperäinen kirjoittaja niin:no mut kai sokerinen mehu on pahempi ku vaikka maito.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja miksi?:mä en kans tajuu mehunjuontia!? Millaisessa tilanteessa teillä mehunjuojilla sitä mehua juodaan? janoon vai?Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Ei mitään. Mehu on turhaa rasitusta hampaille.
Kaikki, mitä suuhusi laitat, on rasitusta hampaille. Paitsi veden juonti.