G: Mitä kaikkea ostit tulevalle vauvallesi RASKAUSAIKANA?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
:)
Sängyn, vaatteita, vaunut, sitterin, leikkimaton, hyppykeinun, puuvillaviltin, leluja, tutteja, tuttipulloja. Ja ostettiin nää aika ajoissa, ja siitä huolimatta ei tullut keskenmenoa!

Moi
Ostettiin vaatteitta, pinnasänky, hoitopöytä, vaunut. turvakaukalo, vauvankeinu, leluja, syöttötuoli(vaikkei tarvittakaa heti:D), peitto, petivaatteita,sitteri, tutteja, tuttipulloja, ei kai muuta ja jtn sisustus kamaa:D

puddighinu
tähän mennessä olen ostanut 3 villabodyä, 4 villaiset sukat ja yhden haalarin, sekä yhden kantopussin pitkän liinan kaveriksi. Siihen se varmaan sitten jääkin, loput perii siskoltaan. Toivottavasti ei jää pojalle traumoja kun joutuu ekat kuukaudet kulkemaan hieman vaaleanpunavoittoisissa vaatteissa. :D niin ja unipusseja on saatu lahjaksi 2.

ökkömönkiäinen
esikoiselle ei ostettu mitään raskausaikana, vasta syntymän jälkeen... nyt tälle pikkukakkoselle ostettu vaatteita, jumppamatto, petivaatteita, sitteri, vaipparoskis, pulloja, tutteja, vaippoja, voiteita, vilttejä, vaunut ostetaan vähän ennen syntymää ja samoin amme, sänky on esikoiselta... ja tullu hankittua lähes kaikki muu mitä vaan voi tarvita kun esikoiselta tarvikkeet heitettiin kierrätykseen tai annettiin eteenpäin

......
mä oon ostanut nyt kaukalon, vaunut ja jotain vaatteita.. anoppi osti hoitopöydän ja kaverilta saan sängyn...
onneks on viel muutama kk aikaa hankkii loput tarvittavat..:D

vieras
No eipä tarvinnut juuri muuta kun isommat ostaa; vaunut, pinnis, amme ja jotain muuta tykötarvetta, kuten vaippoja, rasvoja jne. Olin näet jo ennen raskautta useamman vuoden keräillyt kaikkea vauvakamaa vaatteista itkariin... :whistle:

tiutau
Harsoja, villalankaa villahousuihin, yhden 4 euron säkin kirpparivaatteita, 15 euron yhdistelmävaunut, 10e turvakaukalon.

Lahjaksi/lainaan saatiin lisää kestiksiä ja vaatteita.

Sit aika pian syntymän jälkeen ammeen ja pinnasängyn, joka saatiin vanhemmilta lahjaksi.

vieras

Sängyn, vaunut, perusvaatteita, vaipanvaihtoalustan, kylpyammeen, kestovaippoja ja turvakaukalon. Ja korvakuumemittarin!

Sitteriä en usko tarvitsevani, joten en ole ostanut etukäteen. Samoin en toivottavasti tarvitse tutteja enkä tuttipulloja, joten kauppaan jäivät. Ne haetaan vasta jos oikeasti tarve on. Samoin vaatteita on ostettu vain rajallisesti (vain ne pienimmät koot). Ostan sitten kun selviää sukupuoli synnytyksessä ja kasvaa muutenkin ymmärrys siitä, mitä tarvitaan.

Yhteistyössä