G: Mitä juotte ja kuinka paljon ennen baariin menoa?

  • Viestiketjun aloittaja "12345"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="huh";28097695]Miten pystytte juomaan noin paljon? Ettekö ole ihan järkyssä kunnossa jo baariin mennessä? :O Juon enintään pari siideriä yleensä silloin harvoin kun käyn. En halua olla tolkuttomassa kunnossa jo ovella :)[/QUOTE]

Onko jonkun mielestä esim 4 pikkutölkkiä siideria PALJON??!

Mä käyn n kerran puolessatoista kuukaudessa viihteellä. Viimeksi join kotona 10 pikkutölkkiä lonkeroa. Baarissa joku 3 tuoppia.

Epäilen kyllä, ettei noissa viron siidereissä, oluissa ja lonkeroissa ole prosentteja samallalailla kuin kotimaisissa. Niitä saa oikeasti kiskoa vaikka miten paljon ennenkuin tulee jurriin :D.

Enkäo le mielestäni edes juoppo :D.
 
"vieras"
Normikokonen kossupullo menee. Sen jälkeen alan vasta olla sosiaalinen ja siinä kunnossa, että edes kykenee menemään johonkin räkälään. Joo.. ne on kaikki räkälöitä mielestäni.
 
Lilith Le Nuit
[QUOTE="huh";28097695]Miten pystytte juomaan noin paljon? Ettekö ole ihan järkyssä kunnossa jo baariin mennessä? :O Juon enintään pari siideriä yleensä silloin harvoin kun käyn. En halua olla tolkuttomassa kunnossa jo ovella :)[/QUOTE]

1 annos esim. olutta on 0,33. Jos niitä 4 tai 5 juo niin ei se paljon ole.
 
utelo
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28098777:
Piti ihan selata kuvia. Pöydästä löytyy salaatteja, vihannes/juurestikkuja, pikkupitsoja, grillissä on täytettyjä herkkusieniä, makkaraa, pihvejä, patonkeja, pannulla tulossa räiskäleitä makeiden lisukkeiden kera ja toki pöytä notkuu Bulmersia, Milleria etc :)
Toi on hyvä, niin ei tarvitse siellä ravintolassa kuin lasi vettä :)
 
[QUOTE="huh";28097695]Miten pystytte juomaan noin paljon? Ettekö ole ihan järkyssä kunnossa jo baariin mennessä? :O Juon enintään pari siideriä yleensä silloin harvoin kun käyn. En halua olla tolkuttomassa kunnossa jo ovella :)[/QUOTE]

juotko niitä 0,5 siidereirtä? Mä juon yleensä 0,33 oluita sen 4kpl.
 
nohh
Yleensä ruoan kanssa 3 annosta punaviiniä ja välillä sen lisäksi myös pari lasia kuohuviiniä (jälkkärin kanssa), sitten baariin. Riippuu seurasta ja laitetusta ateriasta, että tuleeko korkattua se kuohuviinikin vielä.
 
No nyt voin vastata realistisesti, kun olen tänään lähdössä baariin katsomaan yhden keikan. :D

Olen nyt juonut 0,5l suomiviinapullon lantrattuna sekä 0,34l kermalikööriä.
Vielä voisin vähän punkkua ottaa. :D
oho, mä olisin varmaan vatsahuuhtelussa :D mut kyllä nuorempana meni 0,5l tequilapullo, kun kaverin luona aloiteltiin- toi oli aika normisetti.
 
[QUOTE="vieras";28102230]Mulla olisi jo taju kankaalla! :O[/QUOTE]

Mulla on nyt sellanen pieni hiprakka, ei vielä humalaksi voi sanoa.

Mä olen aina ihmetellyt, miten mun toleranssi on näin korkea, kun juonkin niin harvoin.
Nytkin viimeksi juonut joulun aikaan pienet hiprakat. :D

Näin paljon join viimeksi joskus viime lokakuussa. Teininä saatoin juoda monta viinapulloa. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28102234:
oho, mä olisin varmaan vatsahuuhtelussa :D mut kyllä nuorempana meni 0,5l tequilapullo, kun kaverin luona aloiteltiin- toi oli aika normisetti.
Joo, mulla meni nuorempana kans vielä enemmän, mut ihme kyllä nykyäänkin menee suhteellisen paljon.

Ihmettelen aina näitä ketjuja lukiessani muiden määriä, kun mulla ei tuntuisi vielä missään. :D
 
"Kuottarulla"
Mä käyn vain 2-3 kertaa vuodessa baarissa, ei huvita käydä useammin. Silloin juon noin puolitoista pulloa punkkua pohjille. Yleensä silloin kun lapsi on hoidossa mummulassa, me laitetaan miehen kans kahdestaan ruokaa ja juodaan aika reippaasti viiniä ja olutta, kuunnellaan musiikkia, pelataan korttia ja parannetaan maailmaa :D
 
En oo käynyt baarissa viimesen 10v aikana kun 2 kertaa. En oo absolustisti. Juon vapaa ilyoina kotona 2-4 siideriä/lonkeroa. Må kammoan sitä krapulaa ja kun en luota tytön isäån niin en uskalla lähteä ryyppäämåån. Mieli tehny monasti.
 
Käyn harvoin baareissa, ja jos käynkin en yleensä juo sitä ennen mitään. Joskus toki sellaistakin tapahtuu, yleensäkin juon hyvin kohtuullisesti alkohlolia. Viimeksi kun olen ottanut ennen baariin menoa, olisi pitänyt se baariin meno sitten jättääkin jo väliin.:ashamed:
 

Yhteistyössä