G: mitä etsit kirpputorilta tai huutiksesta?

  • Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti
aloittelija
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22149505:
Villahaalareita ja villapuseroita ja villahousuja 110/116 cm, 120/122 cm ja 134/140 cm. Toistaiseksi ei ole löytynyt. Kaupasta en raaski ostaa kun noilla villahaalareilla on enemmän kuin tarpeeksi hintaa.
onneksi nuo villahaalarit ovat melkein ikuisia. ja niitä on aika hyvin tarjolla. Mä löysin joskus kivatin luonnonvalkoisen villahaalarin viikonloppukirppikseltä 50 sentillä! toki oli polvien kohdalta harmaanmusta, näytti että on kontattu paljonkin. Kotona heitin koneeseen ja ulos tuli putipuhdas, virheetön puku. :)
 
onneksi nuo villahaalarit ovat melkein ikuisia. ja niitä on aika hyvin tarjolla. Mä löysin joskus kivatin luonnonvalkoisen villahaalarin viikonloppukirppikseltä 50 sentillä! toki oli polvien kohdalta harmaanmusta, näytti että on kontattu paljonkin. Kotona heitin koneeseen ja ulos tuli putipuhdas, virheetön puku. :)
Ku minen oo löytänyt ja huutiksessa hintaa tulee huimasti postimaksujen takia. *pihi minä* :D
 
"poikia3"
Kirppiksiltä ostelen pääasiassa lasten vaatteita ja kirjoja, jonkun verran myös dvd-leffoja ja videoita. Saatan ostaa myös sisustuskamaa, ja arabian astioita.

Huutiksesta olen ostanut huonekaluja ja aivan tiettyjä kirjoja, jos tarkalleen olen tiennyt mitä haluan.
 
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22149556:
Ku minen oo löytänyt ja huutiksessa hintaa tulee huimasti postimaksujen takia. *pihi minä* :D
Mä oon meidän haalarit löytänyt mll:n itsepalvelukirppiksiltä ja oon maksanut 4 euroa kipale. Halpaa, kun uudesta saa pulittaa jopa 40 euroa.
 
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22149505:
Villahaalareita ja villapuseroita ja villahousuja 110/116 cm, 120/122 cm ja 134/140 cm. Toistaiseksi ei ole löytynyt. Kaupasta en raaski ostaa kun noilla villahaalareilla on enemmän kuin tarpeeksi hintaa.
Tuota isointa kokoa voi olla tosi vaikea löytää, nimittäin ei näytä koululaisilla enää niitä olevan, meillä suurin on ollut 128 senttinen ja ekaluokkalaisen käytössä.

Meillä on sitten siirrytty käyttämään fleece-housuja ja paitaa, ne on kelvanneet paremmin päälle.
 
Nyt haen niinkin yksityiskohtaisia juttuja kuin seisomalautaa scootereihin & jalkapeitettä, jos ihmeen kaupalla löytyisikin. Ostan liikkeestä jos ei löydy.

Muuten haen siistiä vaatetta koko 36 ja tytöille pirteän värisiä sisävaatteita (koot 80 ja 104 cm).
 
[QUOTE="poikia3";22149603]Tuota isointa kokoa voi olla tosi vaikea löytää, nimittäin ei näytä koululaisilla enää niitä olevan, meillä suurin on ollut 128 senttinen ja ekaluokkalaisen käytössä.

Meillä on sitten siirrytty käyttämään fleece-housuja ja paitaa, ne on kelvanneet paremmin päälle.[/QUOTE]

2-os. isointa kokoa etsin.
 
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22149703:
2-os. isointa kokoa etsin.
Mut en mä ole nähnyt koululaisten käyttävän niitäkään. Mulla on siis 170 senttinen vanhin ja keskimmäinen tokaluokkalainen on 130 senttinen. Viime vuonna mun ekaluokkalainen oli 22 lapsen luokalla ainut, jolla oli villahaalari tai ylipäätään villapuku.
 
"vieras"
enid blytonin sos kirjat 6 ja 9
anni swanin kirjoja
valokuva kehykset kiinnostaa (valkoinen puu tai metalli)
vaatteita en huutiksesta etsi. Niitä ostan sit kirpparilta mitä vastaan tulee.
 

Yhteistyössä