Kyllä joo joku yksityisyys pitää olla. Enkä todellakaan menis kattomaan kun ukko paskantaaAlkuperäinen kirjoittaja -:Paskanna tai vaihda sidettä.
Eiköhän ne kiteydy tuossa.Alkuperäinen kirjoittaja -:Paskanna tai vaihda sidettä.
No kyllä mä saatan käydä vessasta hakemassa jotain vaikka mies on istunnollaan. Samoin hän saattaa käydä kun mä oon. Joskus jutellaanki että toinen istuu pöntöllä ja toinen notkuu ovenraossa Mut sillon kyllä usein tokasen et "paskarauha".Alkuperäinen kirjoittaja iemel:Kyllä joo joku yksityisyys pitää olla. Enkä todellakaan menis kattomaan kun ukko paskantaaAlkuperäinen kirjoittaja -:Paskanna tai vaihda sidettä.
:x
nämä plus piereskely ja laulaminenAlkuperäinen kirjoittaja -:Paskanna tai vaihda sidettä.
Multakin unohtui tuosta laulaminen.Alkuperäinen kirjoittaja **:nämä plus piereskely ja laulaminenAlkuperäinen kirjoittaja -:Paskanna tai vaihda sidettä.
Niin no jos rinnastaa synnyttämistä ja paskantamista niin toki molemmat ovat luonnollisia toimintoja mutta kyllä se silti on hyvien tapojen mukaista säästää puolisoaan eritesessioilta kuten ulostus ja kuukautisvuodoiltaAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Jos oon kehdannut synnyttää sen nähden, niin ei ole mitään mitä en kehtaisi tehdä.
Näin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja -:Paskanna tai vaihda sidettä.
Mikä se sellainen on =OAlkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:En lue hänen nähden eroottisen kirjeystäväni kirjoituksia enkä itse kirjoittele niitä hänen nähden :saint: