G: mitä deodoranttia käytät?

  • Viestiketjun aloittaja moi
  • Ensimmäinen viesti
Vieläkö näitä tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
halvinta mitä kaupasta löytyy, suihkeena
en muista mitö merkkiä on
Yök. Miten joku viitsii käyttää näitä kamalia suihkeita? Niin ihanan 70-80-lukuista ja NIIIN prolea. Ällöttää suorastaan sellaiset tuoksuvat dödösuihkeet.
 
Käytän apteekista ostettavaa Vichyn 48h antiperspiranttia. Ainut deodorantti, joka toimii minulla varmasti ja johon todella luotan. Joskus käytin Absolut Torria, mutta tein mitä tahansa, se kirveli niin paljon etten enää kestänyt. Triple Dry ei toiminut minulla ollenkaan.

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=2017887(yabasecatalog)
 
En mitään. Ihan oikeasti huomasin kerran, että eihän mun kainalot haise, vaikka dödöä ei ole. Mitä turhaa siis kemikaaleja itseensä laittamaan, kun niitä ei tartte. Talvella siis en käytä ollenkaan ja kesälläkin harvoin. Jos on todella hikinen päivä tulossa, niin sitä varten mulla on vissiin LV:tä tai jotain Rexonaa kaapissa. Puteli on kestänyt kaaaaaaaauan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
Käytän apteekista ostettavaa Vichyn 48h antiperspiranttia. Ainut deodorantti, joka toimii minulla varmasti ja johon todella luotan. Joskus käytin Absolut Torria, mutta tein mitä tahansa, se kirveli niin paljon etten enää kestänyt. Triple Dry ei toiminut minulla ollenkaan.
Käytätkö päivittäin tuota vai pitääkö tuo tuon 48h? Itse kans tuskailen, kun mikään ei pidä ja Torri aiheuttaa niin hirveet tuskat ettei sitä oikein pysty käyttämään.
 
^ Juu, ihan päivittäin käytän normaalin deodorantin tapaan. En siis laita sitä yöksi, vaan ihan pelkästään aamulla.

Vichyn sivuilla on seuraavanlaiset ohjeet:

Käyttö:puhtaalle kainaloiden iholle päivittäin.Tehostaaksesti antipersipirantin toimintaa, levitä se ennen nukkumaan menoa puhtaalle iholle.

http://www.vichy.fi/#/tuotteet -> Deodorantit ja antiperspirantit -> Antiperspirantit 48h
 

Yhteistyössä