girlie-girl
Siinäpä kysymys. Millaisissa asennoissa harrastatte yleensä seksiä, mitkä ovat suosikkeja, mitkä perushuttua? Entä onko inhokkeja?
Unohdin yhden, minä kyljelläni ja mies polvillaan, tuossakin onnistuu kahteen paikkaanAlkuperäinen kirjoittaja Pimazu:Ihan perussettiä...
Se on aivan mahtavaa asento ja kun saa vapasti antaa ....ja mälli lentää...Alkuperäinen kirjoittaja Rivo Roisi:Kyllä lähetyssaarnaaja on hyvä. Jalat miehen selän päälle ja antaa mennä.
Jalat yhdessä etunojassa pöytää vasten ja mies panee rajusti takaapäin. Kun olen lauennut, mies työntyy peppureikääni, ajatuskin tuosta kiihottaa....Alkuperäinen kirjoittaja nänninuppu:eli takaapäin seisaaltaan tai haarojen leveyttä vaihdellen, myös peppuun käy hyvin,
Jos vain yksi asento olisi luvallinen, niin minä valitsisin lähetyssaarnaajan. Vaikka siitä usein puhutaankin halveksien, niin se on tosi muuntuvainen asento. Nainen voi olla jalat suorana patjaa myöten tai nostaa kantapäät miehen reisille, lanteille, jopa olkapäille. Lähetyssaarnaajassa voi pienellä asentomuutoksella rakastella herkästi, nussia rajusti tai vaikka vaihdella noiden kahden välillä. Niin ja kantapäät olille nostettuna saan nauttia jokaikisestä sentistä, mitä mieheltä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja Rivo Roisi:Kyllä lähetyssaarnaaja on hyvä. Jalat miehen selän päälle ja antaa mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja girlie-girl:Siinäpä kysymys. Millaisissa asennoissa harrastatte yleensä seksiä, mitkä ovat suosikkeja, mitkä perushuttua? Entä onko inhokkeja?