G:mitä VAATTEITA säästit "muistoksi" lapsien vauva-ajalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Meille ei ehkä tulekaan lisää lapsia, ja mulla on iso pahvilaatikko lastenvaatteita... ei niitä kaikkia varmaan tartte muistoksi jättää. Jätittekö te mitään muistoksi?

Ne asut jotka heillä oli ristiäispäivänä, yhdet itse tuskalla kutomani pikkuvillatakit (joita ei käytetty ) ja jotkut kaikkein suloisimmat potkarit. Yksi pieni laatikollinen on vauvanvaatteita tallella.

Mä meinaan säästää joitan vaatteita,esim sen minkä ostin esikolle ekaksi ja joka oli tytöllä kotiin tullessa päällä,samoin säästän siskoni esikolleni ostaman mekon joka oli päällä ristiäisissä. Sit on viel pari toisen tytön vaatetta mikä säilytän muistona.

vaikka mitä, kotiutumisasut, äp:n haalarit ja makuupussit, suloisimpia potkupukuja, housuja ja paitoja. Kummallakin äp-laatikkoon säästetty ja vielä mahtuu lisääkin...

Vanhimman vaatteita olen säilönyt noin 55 cm "lakanakangasmaisesta" kankaasta tehdyn, epäkäytännöllisen mutta ihanan perinteisen muata-valkoisen Muumipuvun.
keskinmäiselle samantapaisen puvun, siis haalarin, joka oli kauniin ruudullinen ja ihanan pehmeä.
Nuorimmalle... en kait ehkä mitään.. :( erottiin kun poika oli vauva ja en muista olenko muistanut jotain säilöä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Vanhimman vaatteita olen säilönyt noin 55 cm "lakanakangasmaisesta" kankaasta tehdyn, epäkäytännöllisen mutta ihanan perinteisen muata-valkoisen Muumipuvun.
keskinmäiselle samantapaisen puvun, siis haalarin, joka oli kauniin ruudullinen ja ihanan pehmeä.
Nuorimmalle... en kait ehkä mitään.. :( erottiin kun poika oli vauva ja en muista olenko muistanut jotain säilöä.

Siis musta-valkoisen

Ensimmäisen pojan kun sain ( 10 v. sitten ) säästin vain, pikkuruiset farkkuhaalarit,
farkkupaidan ja farkkutossut, ne olivat ja ( ovat vieläkin ) aivan ihanat :heart:
Tämän toisen kaverin kohdalla ( nyt 8kk ) en ole vielä ottanut niitä " muistoja "
talteen...eiköhän siellä jokunen kiva juttu löydy, kunhan vain rupean lajittelemaan
nuita pieniksi käyneitä vaatteita pois.
:heart:

Yhteistyössä