B
blopblop
Vieras
tv-lupatarkastaja, paskaviemärin tonkija, toimistopaperinpyörityshommat hyi, puhelinmyynti, linja-autokuski, lääkäri (tai ennemminkin kirurgi), roskakuski, juristi.. tossa nyt jotain.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja höhö;25533076:tekeekö työttömyys ihmisestä jotenkin ala-arvoisemman? että työttömän on otettava vastaan ihan mitä tahansa työtä, vaikka tietää jo etukäteen, että ei kyseisessä työssä viihtyisi?
mun mielestä jokaisella tulee olla valinnanvaraa töidensä suhteen.. tuskinpa työtön lekuri tahtoisi ottaa vastaan esimerkiksi siivoajan paikkaa.
Ihmisen hyvinvoinnin kannalta on parempi hakeutua niihin töihin jossa viihtyy.
Alkuperäinen kirjoittaja höhö;25533076:tekeekö työttömyys ihmisestä jotenkin ala-arvoisemman? että työttömän on otettava vastaan ihan mitä tahansa työtä, vaikka tietää jo etukäteen, että ei kyseisessä työssä viihtyisi?
mun mielestä jokaisella tulee olla valinnanvaraa töidensä suhteen.. tuskinpa työtön lekuri tahtoisi ottaa vastaan esimerkiksi siivoajan paikkaa.
Toimistosiivooja tai myyjä.. Toista joudun todennäköisesti tulevaisuudessa kuitenkin tekemään kun fysiikka ei enää kestä raskaampia töitä.