G:mitä tekisitte miehenne kanssa jos saisitte/saatte vapaata lapsista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yleensä käydään jossain syömässä, katellaan ehkä leffa ja sitten se menee paukuttamaan rumpuja ja mä olen itekseni, koneella lähinnä. Me ollaan nykyään tylsiä. :/ *potuttaa*

emme varmaan lähtisi minnekään vaan olisimme kotona pihatöitä tekemässä. olisi mulle kiva saada "avuksi" pihalle ku toinen vahtii aina lapsia. Jos saisimme viikon vapaata niin lähtisimme ulkomaille.

Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
yks vuorokausi on yhtä tyhjän kanssa.

Varmaankin syömään ja sitten kotio nukkumaan. Ehkä vois valvoa pikkasen myöhempään kuin normaalisti.

Meille se yksikin vuorokausi olis jo tosi paljon.Ei vain osaa päättää mitä silloin tekis,olis niin paljo mitä haluais tehä=)

Yleensä ollaan ihan vaan kotona, välillä ihan hellissä tunnelmissa, ja välillä ihan arkisissa..noh, meillä on lapsivapaata kyl joka toinen vkoloppu, et meille se on niin normaalia..

Yleensä käydään jossakin kavereiden kanssa. Tai joskus ollaan vaan kotona, käydään syömässä ja vietetään aikaa yhdessä. Kerran kuussa ollaan yksi vuorokausi ilman lapsia. Nyt varmaan enemmän ruvetaan olemaan kun lapset isompia.

No mä olen sitten vissiin superhuono äiti :ashamed: , mutta mua ei ilahduttais tieto että pääsis jopa yhdeksi päiväksi eroon pennuista miehen kanssa, kun tietäis että se sama vitun härdelli jatkuis kohta taas.

Jos saisin viettää sen yksin, niin se ois aika kiva juttu...

Meillä siis se tilanne,että kotiin ei voida silloin jäädä,koska haltiat tulis meille vahtiin tenavia.Eli jonnekki pitäis mennä.Oltais haluttu kauhajoelle keilaamaan,mut ilmeisesti siellä ei enää oo keilarataa,ku ei netistä ainakaa löytyny mitää tietoa?

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Meillä siis se tilanne,että kotiin ei voida silloin jäädä,koska haltiat tulis meille vahtiin tenavia.Eli jonnekki pitäis mennä.Oltais haluttu kauhajoelle keilaamaan,mut ilmeisesti siellä ei enää oo keilarataa,ku ei netistä ainakaa löytyny mitää tietoa?

eikö se keilarata sielä vielä ole, tai oli ainakin muutama viikko sitten :D

Tehtäis rästihommia ja jossain välissä pakolliset seksitouhut.
Nautittaisii hiljaisuudesta ja ehkä haettais kotiin pizzat.En tiedä,mut ruokaa ei tehtäis...tai olihan meillä lapsivapaa viikko kesäkuun alussa ja näin se meni.Minä kotona ja mies kävi päivät töissä.Tein puutarhahommia ja ja siivosin kämpän perusteellisesti.
Nukuin silloin kun nukutti.Kuuntelin hyvää musaa.Käytiin me ulkona syömässäkin kerran

Tässä joskus kun ipanat on sattuneet samaan aikaan yökyläilemään niin on ihan vaan oltu kotosalla. Ihan tavallinen koti-ilta vietetty. Joskus saattaisi tietty elokuviin lähteä. Mutta ei sen kummempaa. Ei me sen ihmeempiä haluta eikä osata tehdä.

Jos viel aurinko paistais, ni voitais lähteä vuorokaudeksi melomaan Puruvedelle ja uimaan ihanan kirkkaaseen veteen..Yövyttäis jossain saaressa pienessä teltassa ja ilta vietettäis nuotion äärellä ja vois siinä vaikka parit makkaratkin paistella...

mentäis ensin aamusta hotelliaamiaiselle :p sitten kierreltäs kaupungilla tovi ja ukko sais istuskella kaikessa rauhassa jossain kadunvarsikuppilassa ja silmäillä maailman menoa. Sitten luultavasti mentäs veneileen ja syötäs eväät piknikillä.

Illaksi kotiin, saunottais, tehtäis kunnon ruokaa ja avattais pullo punaviiniä. Miehen toiveena ois varmasti seuraavaksi hyvä leffa ja selkähieronta. Mun listalla piiiiiitkä syvällinen keskustelu viinilasin äärellä.

Yhteistyössä