G: Mitä tekisit,jos voittaisit täyspotin lotossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sini

Vieras
Minä maksaisin lainat pois,
Ostaisin uuden auton
Hankkisin siivoojan
lähtisin etelään
Laittaisin pihan ja hankkisin suunnittelian tekemään sen
Ostaisin uuden tvn ja kalusteet olkkariin.

Maksaisin pois autolainan.
Ostaisin talon ja sisustaisin sen kivasti.
Lähtisin lomalle etelään.
Ostaisin miehelle uuden auton ja moottorikelkan.

Jatkaisin kyllä varmaan opiskelua ja työntekoa ihan normaalisti...

Maksaisin lainat pois ja muutoin sit eläisin kuten ennenkin. Tosin muutettais kyl isompaan kämppään (kute nytki meinataan kunha saadaan selvyyttä mihi ja millo =)) Isälleni toki antaisin myös jonkin summan.

Huomenna, kun mulla on se 5miltsiä... (tai kai siinä pari viikkoa menee kun ne maksaa sen) niin maksan asuntolainan pois ja marssin setelitukon kanssa naapuriin hieromaan maakauppoja.
Sitten remontoidaan talli, ostetaan lisää nelijalkaisia. Ja tietysti kyselen lähisukulaisilta, paljonko ne mahdollisesti haluaa ja tarttee mun potista, lainojen maksuun ja muuhun mukavaan elämään.

:D

Maksaisin lainat pois. Hankkisin meille uuden talon (avaimet käteen-periaatteella). Ostaisin 2 uutta autoa. Hankkisin tytölle oman hevosen. Hankkisin kesämökin. Kävisimme koko perhe matkoilla. Pitäisin töistä hieman lomaa ja menisin takaisin sijaisena, sitten kun siltä tuntuisi. Pystyisin sanomaan mitä vuoroja teen enkä joutuisi raatamaan kuten nyt.
Sitten mä olisin varmaan melkoisen tyytyväinen olooni.

Maksaisin meidän parintonnin laina pois, äitin asuntolainan pois, ostettais meille oma koti ja sisustettais se kivasti.. ja molemmille uudet autot.. mies jatkaisi silti töissä ja minä kävisin koulun loppuu ja menisin silti töihin.. ostettais kesämökki.. ja shoppailisin tietty ihanii vaatteita ja laittasin säästöön osan myös.. :)

ei..ostaisimme kämpän ja isomman auton. maksaisin velan ja antaisin anopille ja appiukolle ison osan. :heart: ja tietysti lähtisin shoppailee. sisustaisin uuden kämpän. iso osa laittaisin kyllä säästöön jonnekin. =)

Riippuu paljolti siitä lottoivoiton suurudesta.... Mutta varmaankin muutettaisiin johonkin E-Amerikkaan ja alotettaisiin siellä "uusi elämä". Lainoja ei ole maksettavana eikä vanhemmilllakaan.

-maksasin miehen lainat pois.
-ostasin omakotitalon.Semmosen mistä oon aina haaveillut.
-ajaisin ajokortin ja ostaisin auton.
-laittaisin mieheni mummon omakotitalon oikein hienoon kuntoon.
-ostasin miehen siskon perheelle omakotitalon.
-isälleni ostaisin hienon maasturin.
-loput pistaisin korkeakorkoiselle tilille makoilemaan.

Yhteistyössä