G: Mitä tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
muutaman marjapuskan oon tyhjänny, perheelle tehny lohilaatikkoo, teinin hiukset värjänny ja nyt loppuillan meinasin kiskoa olutta naamaan, käydä kaikessa rauhassa saunassa pitkän kaavan mukaisesti ja olla vaan :xmas:

Kaveri on matkalla meille, otetaan bissee ja ehkä syödään jotain. Sit mennään parille tuopille.

Piru, suunnitelmat meni ehkä plöröks, mut näköjään uusiakin suunnitelmia tulee yllättävän äkkiä :D

Isommat on olleet kavereilla lähes koko päivän ja minä pienten kanssa kotona ja muutaman tunnin mettässä. Nyt sauna lämpeämässä ja kohta hikinen minä sekä likaiset lapset päästään pesun ja iltapalan kautta nukkumaan. Mies on töissä tai sitten ei, mutta kotiin tulee vasta torstaina.

Mies nukkuu, kun menee illalla yöksi töihin, joten jään kahden lapsen kanssa kotiin (iik! Kamalaa, pelkään PIMEETÄ ja YÖTÄ )... Yksi lapsi on minun vanhempien ja siskoni kanssa yökyläilemässä...

Istun nyt tässä ja TOIVON että saan nuo kaksi lasta suht ajoissa nukkumaan ja saan nauttia tästä tietokoneesta vielä yömyöhään ihan rauhassa yksinään... :kieh:

Kohta mennään saunaan. Sen jälkeen likalle iltapalaa.. tv:n katselua..
ja toivon että likka nukahtais ennen puoltayötä, jolloin koko keskusta taas jytisee, kun on paikallisessa juottolassa ulkokeikka ja ari koivunen rääkymässä. Ei kivaa se jytinä.
Otan pari kaltsua ja katselen töllöö sitten.

Siivoillu jonkin verran, pessyt pyykkiä, käynyt kaupassa. Syötiin poikien kanssa hyvää ruokaaja vietettiin karkkipäivää. Esikoinen kävi kummiensa perheen kanssa elokuvissa katsomassa Kung-Fu Pandan. Nyt pojat nukkumassa ja mulla hetki omaa aikaa.

Yhteistyössä