G.Mitä suunnitelmia vapuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumikuono
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Muumikuono

Jäsen
06.06.2006
754
0
16
Meille tulossa varmaan maailman tylsin vappu. Mä oon 7.kuulla raskaana, poika 2.vee ei oikein tajua koko vapun ideaa ja mies on vappuaattona puol 8 asti töissä. Pojan kanssa varmaan ollaan ilta kaksin. Mussutetaan munkkeja ja simaa. Vappupäivän lounaalle ravintolaan mennään sit miehen siskon ja hänen miehensä kanssa.

Varmaan ihan vaan kotosalla, eli "tylsä" omasta halusta. =)
Pihaa varmaan putsaillaan jos kelit antaa myöten: kesäkalusteet, kuistit, laatoitukset ja kallio pitäs pestä, haravoidakin ehkä.... Voihan siinä samalla ottaa vappujuomaa ja grillailla jotain hyvää :whistle:
Tivolissa/vappukadulla saatetaan pyörähtää krääsä-ostoksilla jos jaksetaan.

aattona varmaan vaan kotosalla, ehkä käydään mun vanhemmilla (en vielä tiedä meneekö mies juomaan...) vappumarssia mennään tietenkin kattoon ja torille ihmetteleen vappukrääsää, sit ehkä johonkin vähän herkutteleen :)

Ei ole suunnitelmia. Olishan se kiva jos olis jotakin tapahtumaa. Yleensä ollaan käyty vappuna ekaa kertaa ajelulla meidän museoautolla, mutta nyt sitä ei meillä enään ole joten sinne meni sekin perinne...
Varmaan perinteinen päivä siis tiedossa...

Ei olla suunniteltu vappua lainkaan. Yleensä vaan ollaan kotona, käydään korkeintaan mummilassa. Syödään tietty herkkuja. Mies varmaan haluais johonkin juhlimaan, tuollainen teini vieläkin. Mä haluan vain munkkeja ja simaa. :p

Mä en oikein tiedä.

Toisaalta tekis mieli lähteä miehen ja meijän kavereiden kanssa "radalle",toisaalta olis kiva olla lasten kanssa...toisaalta olis kiva mennä lasten kanssa naapuriin grillaileen ja silleen...

En mä tiedä/osaa päättää:)

syödään munkkeja ja lennätetään ulkona ilmapalloja, lapset saa koristella kämppää miten lystää...eipä mitään ihmeellistä... niin ja mies klo 22 töissä.

Yhteistyössä