Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:fizz kuiva omppu..
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Siideriä menossa kymmenes. Vaimo ei lämmennyt mun idealle, että viskiä olisin ostanut handelista
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:mulla on pitkästä aikaa ainekset Mansikkamargaritaan, joten sellaista herkkua täs lipitellään![]()
![]()
HUOM. se on vasta. Mä aloitin neljältä. yritän ottaa iisistiAlkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Siideriä menossa kymmenes. Vaimo ei lämmennyt mun idealle, että viskiä olisin ostanut handelista
kymmenes jo??huh!
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:fizz kuiva omppu..
Hani niin mullakin
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:HUOM. se on vasta. Mä aloitin neljältä. yritän ottaa iisistiAlkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Siideriä menossa kymmenes. Vaimo ei lämmennyt mun idealle, että viskiä olisin ostanut handelista
kymmenes jo??huh!
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:punkkua, mutta ei sitä paljoo uskalla ottaa kun huomenna olis tiedossa kaikkien aikojen karmein työpäivä![]()