G: mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
meillä ei ostella aikuisille mittään

Olette fiksuja ihmisiä.
Meillä sama juttu :).

Olisipa tylsää ellei olisi mitään odotettavaa Jouluna, nimenomaan lahjoja vielä kaipaan vaikka ikää on. Lapsetkin ihmettelisi kun vanhemmat eivät saa mitään. Saattaisivat ajatella etterivät halua kasvaa aikuisiksi kun ei saa sit lahjoja.

Alkuperäinen kirjoittaja jouluiloa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
meillä ei ostella aikuisille mittään

Olette fiksuja ihmisiä.
Meillä sama juttu :).

Olisipa tylsää ellei olisi mitään odotettavaa Jouluna, nimenomaan lahjoja vielä kaipaan vaikka ikää on. Lapsetkin ihmettelisi kun vanhemmat eivät saa mitään. Saattaisivat ajatella etterivät halua kasvaa aikuisiksi kun ei saa sit lahjoja.

Älä huoli. Minä en odottanut mitään ja silti aatto oli mitä parhain rakkaiden ihmisten ympäröimänä :).
Meidän ei tarvitse todistella toisillemme aikuisten kesken välittämistä lahjoilla...Yhdessäolo ja ruokailu ja rauha on kaikista tärkein jouluaatossa.
Niin ja tietysti katsella, kun lapset availevat lahjojaan ja iloitsevat niistä =).

Kerran /kaks vuodessa annetaan muijalle kultainen nilkkarengas, loput päivät voikin käyttäytyä kuin sika. Jättää kotityöt ämmän harteille, haukkua ja porsastella.

Kyllä se eukko hiljaa on, kun sen kerran vuodessa maksaa laivan sviittiin :whistle:

Lahjakortin seppälään, unikko-mukeja (joita kerään) ja kauheen nivaskan kaikenmaailman arpoja, ikävä kyllä voitot ei päätä huimannut :). Tosi yllättävää mun mieheltä, se ei yleensä osaa ostaa mitään ellen kerro mitä haluan, ja nyt mulla ei ollu mitään toiveita.

Olen seurannut koko illan tätä ketjua mutta unohtanut vastata :O

Sain nallen ja paketillisen copicceja. Nallen pakotin ostamaan mutta en olisi osannut odottaakkaan noita kyniä <3

Mie sain tän:

images

Ja nää:

images

Kauan oon toivonut, joten oli todella mieleinen :heart:

Yhteistyössä