G: Mitä ruokana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
Broilerifilenugetteja, pekoni-tuorejuustoherkkusieniä, uusia perunoita, fetajuustosalaattia, kaalisalaattia ja moniviljapatonkia :p

Olen tatuoitu jätkä!

Lounaalla tein itse hampurilaisia (noh, sämpylät oli kaupan sämpylöitä, siis tavallisia sämpylöitä - ei hampurilaissämpylöitä) ja päivällisellä mies grillasi possunpihvejä, lisäksi oli uusia perunoita, fetasalaattia ja jälkkäriksi jäätelöä.

Mulla pää lyö tyhjää. Mies ja 2 vanhinta tulee parin tunnin päästä töistä ja pitäs olla ruoka valmiina. Mitkään salaatit ei käy kuin lisukkeeksi, kun tekevät sen verran raskasta hommaa.
Lasangea eka ajattelin mut ei ole juustoa.

[QUOTE="vieras";24063941]Mulla pää lyö tyhjää. Mies ja 2 vanhinta tulee parin tunnin päästä töistä ja pitäs olla ruoka valmiina. Mitkään salaatit ei käy kuin lisukkeeksi, kun tekevät sen verran raskasta hommaa.
Lasangea eka ajattelin mut ei ole juustoa.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

En vielä tiedä! Tulin juuri altaalta ja olen kkreikassa, kattoo sitten illalla mitä tilais =)

Joo ihan normi, tuli täristyy muutenki.

jIVulv
1Ir00C
WGuZqg
m4CcmW
mDEUUw
yP9q9k
KgXkvi
KxeNMU

Lounaalla oli itsetehtyjä lihapullia tomaattikermakastikkeessa ja perunamuussia,salaattia,leipää.
Kohta grillimakkaraa,peruna ja italiansalaattia ja leipää.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24064155]Mä testasin Lidlin Kartanon makkaraa, yllätti positiivisesti elikkäpäs suosittelen :p

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Wilhelm perinteistä tällä kertaa,hyvää oli.
Lidlin chili cheddar grillimakkara on kans hyvää.

aiemmin oli uusia pottuja, tillivoita, fetalla täytettyä paprikaa grillattuna sekä kasvis-balkan-mikäliemakkara-lihapullavartaita.
Nyt tilattiin pizzaa ja käytiin hakemassa kaupasta sipsejä ja karkkia :p Tuntuu että jussin jälkeen pitää olla krapulamättöpäivä vaikkei krapulaa olekaan :D

mä tein isoja calzoneja jossa oli täytteenä possua, vihanneksia yymmmss, sitte herkkusieniä jossa juustoa ja ne käärittynä pekoniin, lisäks salaattia. nyt ähkyssä.