Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sivistymätön?:mustaamakkaraa, ostereita, etanoita, nahkiaisia, sushia, aladåbia (<-kirjotetaanko se noin?)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja sivistymätön?:mustaamakkaraa, ostereita, etanoita, nahkiaisia, sushia, aladåbia (<-kirjotetaanko se noin?)
aladoobia = lihahyytelöä tai tytinää. mitään et ole menettänyt :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Aivoja, käärmettä, rottaa ja koiraa
Enkä maista.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä siinä sushissa on niin kamalaa, mä sentään maistan kaloja samalla kun perkaan niitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä siinä sushissa on niin kamalaa, mä sentään maistan kaloja samalla kun perkaan niitä![]()
Ei siinä mitään niin kamalaa varmaan ole, monen ei vain ole koskaan tullut mentyä sushi-ravintolaan. Eivät ne niin yleisiä ole.
Itse kerran söin, kun tarjottiin. Mun mielestä oli mautonta ja tylsää se ruoka. Siis juu, oli siinä wasabia, mutta ei silti maistunut juuri miltään.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä siinä sushissa on niin kamalaa, mä sentään maistan kaloja samalla kun perkaan niitä![]()
Ei siinä mitään niin kamalaa varmaan ole, monen ei vain ole koskaan tullut mentyä sushi-ravintolaan. Eivät ne niin yleisiä ole.
Itse kerran söin, kun tarjottiin. Mun mielestä oli mautonta ja tylsää se ruoka. Siis juu, oli siinä wasabia, mutta ei silti maistunut juuri miltään.
melkein kaikki kalat on erimakusia, pääsiskin joskus kokeilemaan oikein alan ravintolaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä söin juurikin ravintolassa tuon sushi-annokseni, enkä innostunut. Esim. lohi oli isona könttänä ilman mitään mausteita, ei edes suolaa, niin että olisi maistunut graavilohelta.Olin tosi pettynyt. Ja ne kylmät riisi-levä-rullat.
Njah. Ihmettelen miksi se on niin trendiruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä söin juurikin ravintolassa tuon sushi-annokseni, enkä innostunut. Esim. lohi oli isona könttänä ilman mitään mausteita, ei edes suolaa, niin että olisi maistunut graavilohelta.Olin tosi pettynyt. Ja ne kylmät riisi-levä-rullat.
Njah. Ihmettelen miksi se on niin trendiruokaa.
Kannattaisi varmaan kokeilla joskus jossain kunnon sushipaikassa... Ja miksi tuoreen lohen pitäisikään maistua graavilohelta, voi elämä.