G:Mitä raskauden aikaisia himoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla oli aluks appelsiinimehu, mutta kun pyysin miestäni ostamaan jääkaapin täyteen mehua (koska se oli aina loppu!), mehun juonti loppui kuin seinään...

sitten mulla teki kiinalaista ruokaa kauheesti mieli, mutta sekin alkoi tökkiä ja pahasti!

omituisin mun mielestä oli se, että ruisleivästä en voinut syödä muuta kuin sen alapuolen =)
Kansipuoli oksetti ja paljon :D

Jatkuva makean himo ja aivan liikaa söin.
Myöskin kellogs corn flakes murot, pari isoa lautallista päivässä.

Saa nähdä mitä tässä raskaudessa tulee, toivottavasti jotain terveellistä.

Mä himoitsin jäätelöä, raejuustoa ja viinirypäleitä.
Onko vauvan sukupuolella ollut vaikutusta himoihin? Eikös sitä sanota,että makean himo tarkoittaisi tyttöä ja suolainen poikaa.
Itse himoitsin makeaa ja tyttö tuli.

ekassa raskaudessa muffinit, kokis joista en todellakaa muuten tykkää. ja appelsiinit. Nyt tässä toisessa kalinka jogurttia, ananasta ja appelsiini mehua on pakko saada tasaisin väliajoin ja tietenkin cappucinoa

mä halusin ekassa raskaudessa haistella liuottimia... ja bensa-asemat oli puoleensavetäviä :D ja jääpaloja mun oli pakko rouskutella mukitolkulla.

tässä raskaudessa oon toistaiseksi himoinnu vaan punajuurisalaattia, suolakurkkua, sienisalaattia. niin ja siis toi punajuurisalaatti paahtoleivän päällä :P

Ekasta tuttikarkit. Siis ne irtarit :p (hedelmä, salmiakki ja cola)
Tokasta appelsiinit ja tikkarit
Kolmannessa vedin pussin päivässä eucamentholeita.(parhaimpina päivinä kaksi pussia, kokoajan piti niitä rouskuttaa)

Kokkikartanon (mikään muu merkki ei kelvnnut) broileripasta. Siitä söin puolet eli n. 350g aamupäivällä ja loput iltapäivällä. Ja sitten oli Mc Donald'sin cesarsalaatti. Oikeastaan näillä elin alkuraskauden. Puolessa välissä raskautta mukaan tulivat kotimaiset, tuoreet omenat.

Mulla ensimmäinen raskaus meneillään, ja alussa oli järjetön himo syödä ruisleipää, jossa voita, kermajuustoa ja hirveä kasa tomaattia. Tomaatti himo jatkuu edelleen, saatan päivässä syödä 3 - 5 rasiaa minitomaatteja.. ja nimenomaan nuita pieniä :whistle: Uusi himo tuli viikonloppuna; banaanijogurttia ja siihen pieniksi pilkottuja kuivalihapaloja :p Sitä on pitänyt syödä monta kertaa päivässä ja PALJON kuivaalihaa :p
En ole ennen kuullutkaan tuosta että suolaisen himo merkkais poikaa, mutta mulla onkin ollut ihan poika olo alusta asti :)

Yhteistyössä