E
Empuuu harmaana
Vieras
Valkoinen kauluspaita, musta bleiseri (vai mikä lie), mustat housut ja mustat kengät - olen töissä siis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ihan alasti istun tässä sängyllä. Tulin just suihkusta. On mulla pyyhe päässä. :snotty: Kohta puen rintsikat ja pikkarit, t-paijan ja verkkarit ja lähen pesemään mattoja
Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ihan alasti istun tässä sängyllä. Tulin just suihkusta. On mulla pyyhe päässä. :snotty: Kohta puen rintsikat ja pikkarit, t-paijan ja verkkarit ja lähen pesemään mattoja
KUVA :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mulla musta t-paita (pitkähihainen), musta vakosamettihame ja vihreät leggingsit sekä musta-valkoraidallinen jakku. Mustat kävelykengät ja punainen kaulahuivi.
Saa haukkua.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:luumunvärinen toppi, musta neuletakki ja mustat suorat housut. työluukki siis.
yritän kovasti kuvitella ap:n vaatteita... miksi se musta-valkoraidallinen jakku??? se kuullostaa jotenki ihan... :x kasarilta...
ja siis muuten kuullosti ihan hyvältä ap:n kuteet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:en oo sitten kahteen päivään vaatteita vaihtanutpäällä lonsdalen housut ja toppi ollut
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:en oo sitten kahteen päivään vaatteita vaihtanutpäällä lonsdalen housut ja toppi ollut
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:en oo sitten kahteen päivään vaatteita vaihtanutpäällä lonsdalen housut ja toppi ollut
Kätilön työasu?