G: Mitä mieltä olette minusta/mahdollisuuksistani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nokun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nokun

Vieras
Olen 34v nainen, enkä ole koskaan seurustellut paria kuukautta pidempään. MUTTA NYT olen löytänyt miehen, jonka kanssa voisin kuvitella olevani lopun elämääni. Matkassa on kuitenkin pari mutkaa:

- mies on seurustellut 10 vuotta (ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa)
- kun tapasimme he olivat edelleen yhdessä
- mies erosi "minun takiani" (sanoi kyllä miettineensä eroa jo aiemminkin..)
- hän on minusta 5 vuotta nuorempi

Onko miellä mahdollisuutta onnistua...?

Ensinäkin sanoisin sinulle että kokeilematta ja uskaltamatta et saa mitään! Ole rohkeasti oma itsesi ja katso miten suhteenne alkaa sujumaan. Älä silti rupea kynnysmatoksi vaan jos huomaat ettei homma pelitä niin sitten lähdet omille teillesi yhtä kokemusta rikkaampana! Kyllä se hyvin sujuu, olettaen että toinenkin osapuoli on tosissaan!

Jos kysyt ihan tosissasi niin jotenkin hassua, eihän kukaan teitä tai teidän tilannetta tunne teitä lukuunottamatta :)

Tottakai teillä on mahdollisuuksia ihan siinä missä sellaisilla jotka ovat seurustelleet pitkään ja olleet sinkkuja pitkään tai saman ikäisiä tai mies vanhempi tai mitä ikinä. Jos te todella haluatte tehdä suhteen joka toimii, teidän pitää panostaa siihen.

Uusi ihmissuhde on aina iso elämänmuutos, päivä kerrallaan ja realistisella pohjalla eteenpäin rakkautta ja kunnioitusta unohtamatta niin kyllä siitä voi hyvinkin hyvä tulla ;)

Ainakin nimimerkkisi on huvittava :) Noku on viroksi pippeli, nokun=pippelin :D

Tuskin kellään on täällä lasipalloa, josta näkisi, että onko teillä mahdollisuutta onnistua vai ei. Tai no, MAHDOLLISUUS on aina......

Uskon että se mahdollisuus onnistua koostuu ihan muista asioista, kuten siitä, että kunnoitatteko toisianne, onko luottamus kunnossa ja miten saatte arjen toimimaan, onko rakkautta, toimiiko kemiat, ymym. Se sitten jää kullekin nähtäväksi kuka onnistuu, mitä se onnistuminen sitten kullekin tarkoittaakaa. Voihan suhde olla onnistunut vaikka ei kestäisikään läpi elämän.

Yhteistyössä