G: Mitä keräilet / keräiletkö mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keräilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anni Swanin kirjoja, Enid blytonin sos sarjasta puuttuu yksi ja sit vielä niitä tammen kultaisia kirjoja.
Teeman astioita ostan pikkuhiljaa käyttöastioiksi. Kenkiä ja laukkuja haalin kirppareilta (kun kaupasta ei raski) .

Pienempänä keräilin vaikka mitä (pullonkorkkeja, pienoiseläimiä, posliinikoiria ym), mutta nykyään en keräile muuta kuin postikortteja. Tai siis tuon postcrossing-sivuston kautta lähettelen ja vastaanotan kortteja. Kai sekin on jonkinlaista keräilyä.

Suurin syy miksi EN keräile ihan kaikkea on se että ei minun kämppääni mahdu loputtomasti tavaraa. Ja rahaakin keräilyyn yleensä palaa.

Kommentoin tuohon toiseen ketjuunkin, eli ajattelin alkaa keräämään Barbeja. Olen aina niistä pitänyt :) Nyt vaan tuo vastaanotto tuntui vähän kalsealta tuossa edellisessä ketjussa...

Mä keräilen
erilaisia Kalevala-painoksia
Muumi-mukeja ja Teema-astiastoa
vanhoja peltipurkkeja ja Arabian Pop-astiastoa

Mutta en ole missään keräilemisessäni kovinkaan systemaattinen ja aktiivinen. En siis metsästämällä metsästä noista mitään, vaan ostan jos ja kun eteen osuu kohtuullisella hinnalla.

[QUOTE="vieras";24839894]Anni Swanin kirjoja, Enid blytonin sos sarjasta puuttuu yksi ja sit vielä niitä tammen kultaisia kirjoja.
Teeman astioita ostan pikkuhiljaa käyttöastioiksi. Kenkiä ja laukkuja haalin kirppareilta (kun kaupasta ei raski) .[/QUOTE]

Lisään vielä et tuohon olohuoneen kirjahyllyyn oon keräilly vanhoja kirjoja. Aluksi kaikkea mitkä oli hienon näköisiä, nyt lähinnä satukirjoja.

Nukkeja, nuken vaatteita (annan lapsille kun kasvavat), kukkivia huonekasveja, kauniita vaatteita, harrastan myös nukkekoteja eli keräilen ja teen itse niihin sisustusta.

Kirjoja, Stephen Kingin ja James Patterssonin kirjoja varsinkin aktiivisesti.
Elokuvia.

Yhteistyössä