G mitä ihanaa miehesi on sanonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja löööv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

löööv

Vieras
Mitä ihanaa miehesi on siis viime aikoina sinulle sanonut/kehunut? Sanokaa vaan siis niin monta asiaa kun tulee viime ajoilta mieleen? Kun täällä on viime aikoina mun silmiin pistänyt vaan kaikenlaisia miesten haukkumisjuttuja yms niin tämmönen tällä kertaa :)

Mä olen viime aikoina kuullut että
"Oot mun ihana vaimo ketä en ikinä vaihtais mihinkään"
"Rakastan sua hirrrrrveän paljon"
"Ihanaa kun saan sun kanssa saada lapsen"
"On mulla vaan kaunis kulta"

Ja se on niin ihanaa kun mieheni ei mikäään hirveä romantikko ole eikä hirveän usein kaikkea tommosta höpöttele, mutta silloin tällöin joku tommonen ihana lause oikeen tosissaan sanottuna lämmittää kyllä ihanasti :) En tiiä, ois varmaan erilaista jos joka päivä kuulis 10 kertaa samat asiat :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eipä toi mun kultani mitään ihania sanoja suustaan päästele. korkeintaan "mennäänkö takapenkille panemaan takaapäin". -.-

Onko teillä tila-auto, vai miten tuo onnistuu? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn. :)

niin joo ja kyllä toi mies hokee että ihanat tissit ja oon kuulemma seksikäs herkkuperse jne... mutta niitä se hokee vähän useemmin niin en oikeen edes enää kiinnitä niihin kommentteihin hirveesti huomiota :D
Saa vaan nähdä miten tissien kehumiselle käy imetyksen jälkeen ;(

No vaikeaa muistaa silleen, kun se sanoo päivittäin kaikkea ihanaa...
Se on kertonut, että aamuisin katselee mua kun nukun ja ihmettelee, miten kaunis olen (kuulemma)
Ja muutenkin se kehuu ihan päivittäin kaikin mahdollisin tavoin.

Yhteistyössä