g: mistä syystä eroaisit?

Palstalla useinkin päivitelty sitä, etten minä tai mieheni pidä pettämistä välttämättömänä eron syynä heti moisen tultua ilmi, vaikka se ei ole meistä hyväksyttävää käytöstä.

Onko teillä mitä syitä, joista ero lähtisi vireille?

Itse näen fyysisen/seksuaalisen väkivallan kohdistuu se puolisoon tai lapsiin, syynä eroon. Samoin päihderiippuvuus olisi tällainen, oma sietorajani puolison alkonkäytönkin kanssa kai keskimääräistä matalampi. Curling-vanhemmuus jos toinen ei ollenkaan haluaisi muuttaa asiantolaa, olisi vaikea kestää. Velvollisuuteni vanhempana on, että lasten paras ja etu toteutuu täysin ja curlaus olisi täysin käsitykseni vastaista.
 
Minkäänlainen väkivalta tai epätasa-arvoinen suhde. Enkä tällä tarkoita mitään mies-nais asetelmaa, vaan sitä, että meillä pitää olla tavallaan yhtä painavat äänet.
Päihteiden käyttö.
Mulla ei varsinaisesti se pettäminen ole mikään juttu, siis jos joutuisin petetyn asemaan, mut mulle on henk koht rajana se, että jos huomaan miettiväni, että pettääkö kumppani niin se on moro sit. Sellaiseen en halua alkuunkaan. Loutettava siihen asti, kunnes toisin todistuu.
 
Vastaaja
aika monesta syystä.

Pettäminen tai muu epäluotettavuus. Väkivalta tai jos joudun kokemaan toisen ihmisen pelottavaksi. Kaikenlainen huono kohtelu. Liiallinen päihteidenkäyttö. Totaalinen tunteiden lopullinen viileneminen jatkuvine riitoineen ja äksyilyineen. Jos toinen imee minusta kaiken elämänilon pois negatiivisuudellaan. Seksielämän täydellinen lopahtaminen (häilyvä käsite).
 
saunatonttu-sandra
pettäminen, itseeni tai lapsiin kohdistuva väkivalta. päihteiden liikakäyttö. miehen sairastama vakava masennus ei ole saanu mua harkitsemaan eroa, tuo on kiltti ja hellä puoliso, isä ja isäpuoli
 
[QUOTE="Vieras";28165531]Mitä on curling vanhemmuus?[/QUOTE]

Se on sitä, että vanhemmat siloittavat kaiken lapsen tieltä, niin pettymykset kuin vaatimuksetkin. Lapsi kasvaa niin, että hän ei koskaan saa koko potentiaaliaan esille, koska vanhemmat tukahduttavat hänet liiallisella holhoamisella joka suhteessa. Esim.lapsi saa kutosen kokeesta, koska ei lukenut edes niihin. Vanhemmat haukkuvat opettajan ja ostavat lapselle jotain kivaa, ettei jää paha mieli. Henkistä hyväksikäyttöä minun kirjoissani moinen.
 
[QUOTE="Vieras";28165646]Laiskuus, rahattomuus ja haluttomuus.[/QUOTE]

Näiden kanssa voi oppia elämään ja itse voi nostaa omaa ansiotasoa. Sängyssä makoilu on ollut minulle aina yksi kuolemansynti, mutta nykyään harjoitan sitä itsekin.
 
"Vieras"
Näiden kanssa voi oppia elämään ja itse voi nostaa omaa ansiotasoa. Sängyssä makoilu on ollut minulle aina yksi kuolemansynti, mutta nykyään harjoitan sitä itsekin.
Hei, kyllähän minkä tahansa kanssa voi oppia elämään. Jopa sen seksuaalisen hyväksikäytön. Eri asia on se, onko se omasta mielestä järkevää ja mukavaa. Ja haluaako elää semmoisen kanssa. Mielestäni joskus sängyssä makoilu ei ole yhtäkuin laiskuus. Ja et kirjoittanut tätä minulle mutta pisti vain silmään.
 
"Niin"
Hmmm... Kun rakkaus loppuu. Väkivalta olisi toinen. Toivoisin voivani vastata myös päihteet, mutta ikävä kyllä mieheni on narkomaani ja tässä vielä ollaan ja yritetään.
 

Yhteistyössä