Niinpä. Siksi mä en ikinä ostakaan raitapaitoja tai ergonomiasandaaleja, enkä käy parisuhdeterapeutilla tilittämässä sitä miten tylsää ja p*skaa meidän elämä on; kun se ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2 ja puoli vuotta lapsen syntymästä, en ole käynyt sen jälkeen enkä ennen sitä. Elämänsä ja rahansa voi käyttää paljon paremmin, kuin turhuuteen laittaen.
Juoksulenkki ajaa saman asian, siis rentoutumisen, ei maksa mitään ja tulee hyvä mieli. Kannatan tätä.Alkuperäinen kirjoittaja gg:Kannattaa. Tekee ihan hyvääEn oo vielä käyny, poitsu on nyt 13kk.. Ei oo kiinnostanu tarpeeks.
Tai ainakin mulle teki hyvää saada vähän rentoutua ja ajatella VAIN itseään hetki
No niin, herneet meni nenään. Osu ja upposi jollekinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Siksi mä en ikinä ostakaan raitapaitoja tai ergonomiasandaaleja, enkä käy parisuhdeterapeutilla tilittämässä sitä miten tylsää ja p*skaa meidän elämä on; kun se ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2 ja puoli vuotta lapsen syntymästä, en ole käynyt sen jälkeen enkä ennen sitä. Elämänsä ja rahansa voi käyttää paljon paremmin, kuin turhuuteen laittaen.
Onneksi on elämää terassien ulkopuolellakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Siksi mä en ikinä ostakaan raitapaitoja tai ergonomiasandaaleja, enkä käy parisuhdeterapeutilla tilittämässä sitä miten tylsää ja p*skaa meidän elämä on; kun se ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2 ja puoli vuotta lapsen syntymästä, en ole käynyt sen jälkeen enkä ennen sitä. Elämänsä ja rahansa voi käyttää paljon paremmin, kuin turhuuteen laittaen.
Öö? Osui siten, että mä koen eläväni täydempää elämää, kun siihen kuuluu sekä perheiltoja että aikuisten menoja. Mä henk.koht tarvitsen molempia. Toiset ei, ja se on taas mun näkökulmastani ehkä jopa sitä ajan tuhlausta. Ei ne lapset sen parin tunnin ja parin lasillisen aikana mihinkään huku.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niin, herneet meni nenään. Osu ja upposi jollekinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Siksi mä en ikinä ostakaan raitapaitoja tai ergonomiasandaaleja, enkä käy parisuhdeterapeutilla tilittämässä sitä miten tylsää ja p*skaa meidän elämä on; kun se ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2 ja puoli vuotta lapsen syntymästä, en ole käynyt sen jälkeen enkä ennen sitä. Elämänsä ja rahansa voi käyttää paljon paremmin, kuin turhuuteen laittaen.