g: missä vaiheessa vauvan syntymän jälkeen kävit parilla?

  • Viestiketjun aloittaja hk
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2 ja puoli vuotta lapsen syntymästä, en ole käynyt sen jälkeen enkä ennen sitä. Elämänsä ja rahansa voi käyttää paljon paremmin, kuin turhuuteen laittaen.
Niinpä. Siksi mä en ikinä ostakaan raitapaitoja tai ergonomiasandaaleja, enkä käy parisuhdeterapeutilla tilittämässä sitä miten tylsää ja p*skaa meidän elämä on; kun se ei ole. ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
En oo vielä käyny, poitsu on nyt 13kk.. Ei oo kiinnostanu tarpeeks.
Kannattaa. Tekee ihan hyvää ;)
Tai ainakin mulle teki hyvää saada vähän rentoutua ja ajatella VAIN itseään hetki :)
Juoksulenkki ajaa saman asian, siis rentoutumisen, ei maksa mitään ja tulee hyvä mieli. Kannatan tätä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2 ja puoli vuotta lapsen syntymästä, en ole käynyt sen jälkeen enkä ennen sitä. Elämänsä ja rahansa voi käyttää paljon paremmin, kuin turhuuteen laittaen.
Niinpä. Siksi mä en ikinä ostakaan raitapaitoja tai ergonomiasandaaleja, enkä käy parisuhdeterapeutilla tilittämässä sitä miten tylsää ja p*skaa meidän elämä on; kun se ei ole. ;)
No niin, herneet meni nenään. Osu ja upposi jollekin:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2 ja puoli vuotta lapsen syntymästä, en ole käynyt sen jälkeen enkä ennen sitä. Elämänsä ja rahansa voi käyttää paljon paremmin, kuin turhuuteen laittaen.
Niinpä. Siksi mä en ikinä ostakaan raitapaitoja tai ergonomiasandaaleja, enkä käy parisuhdeterapeutilla tilittämässä sitä miten tylsää ja p*skaa meidän elämä on; kun se ei ole. ;)
Onneksi on elämää terassien ulkopuolellakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2 ja puoli vuotta lapsen syntymästä, en ole käynyt sen jälkeen enkä ennen sitä. Elämänsä ja rahansa voi käyttää paljon paremmin, kuin turhuuteen laittaen.
Niinpä. Siksi mä en ikinä ostakaan raitapaitoja tai ergonomiasandaaleja, enkä käy parisuhdeterapeutilla tilittämässä sitä miten tylsää ja p*skaa meidän elämä on; kun se ei ole. ;)
No niin, herneet meni nenään. Osu ja upposi jollekin:)
Öö? Osui siten, että mä koen eläväni täydempää elämää, kun siihen kuuluu sekä perheiltoja että aikuisten menoja. Mä henk.koht tarvitsen molempia. Toiset ei, ja se on taas mun näkökulmastani ehkä jopa sitä ajan tuhlausta. Ei ne lapset sen parin tunnin ja parin lasillisen aikana mihinkään huku. ;)
 
vieras
Ekan ollessa 5kk ( omat polttarit ) parilla ja sen koommin en ole oikeastaan ollutkaan. Noh, kerran toisen ollessa 4kk, mut oli niin floppi reissu (paskat kaverit) ei kotiin mars ja sitä ei ees lasketa.
 
minsku
No mä en käytä alkoholia, joten bilettämässä en oo ollu lapsen syntymän jälkeen.. Mutta muuten tuulettumassa esim. shoppailemassa, kaverin kanssa laivalla tai jossain mökillä, miehen kanssa kylpylässä ym olen ollu useastikin ilman lasta.. Ekan kerran lapsi oli 7kk kun olin yötä pois hänen luotaan..
 

Yhteistyössä