G: Missä olitte häämatkalla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Nitta
Wienissä. Aivan ihana syyskuun lopussa - vielä huomattavasti lämpöisempää kuin Suomessa. Paikkoja oli kiva kierrellä, hotelli sijaitsi aivan ytimessä, josta oli helppo singota suuntaan tai toiseen & nautiskella sacher-kakuista & -leivoksista, erinäisistä linnoista & mahtavasta eläintarhasta :)
 
070707
Phuketissa, Thaimaassa 2 viikkoa: Mukavaa, ihanaa ja rentouttavaa oli. Olin raskaana rv 20-22 tuolloin, mutta ei haitannut tahtia yhtään. Oli aivan unelmaloma, niin mukavaa kierrellä paikkoja miehen kanssa, viettää aikaa uima-altaalla ja kävellä rannalla jne. :)
 
Tiiti
Pärnussa oltiin :) Häämatkaan ei kovin paljoa ollut rahaa, joten hyvissä ajoin aloin itse pyytää tarjouksia ympäri viroa erilaisista paketeista hotelleista. Lopulta päädyttiin Pärnuun ja kylpylähotelli Strandiin. Tavislaivalla mentiin yli, olin ottanu laivalta meille parivuoteellisen hytin. Tallinnasta sit paikallisbussilla Pärnuun. Hotelli oli siirtänyt meidät vähän parempaan huoneeseen ja huoneessa odotti kuohari ja hedelmäkori :) Käytiin kerran syömässä hotellin ravintolassa (kuulu hintaan) ja yhtenä iltana käytiin hotellin saunassa (privaattisauna, tunti kuului hintaan). Aivan ihana loma oli, en kadu yhtään ettei lähdetty mihinkään hienommin. Hintaa tälle reissulle tuli muistaakseni noin 300e (sis. laivamatkat ja kuljetukset kotimaassakin) ja viis päivää oltiin reissussa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Puuhamaassa. Oli ihan kivaa...ainakin vähän erilainen häämatka :LOL:
Ehdottomasti me ollaan oltu hohdokkaimmilla häämatkoilla :LOL:
Joo...ja heppuli myös :D
Ai joo, niin olikin. Onkohan kukaan ollut Muumimaassa?

Eikö ainakin japanilaiset tee häämatkoja Muumimaahan ? :D

 
Käytiin Ruotsissa ihan ruotsinristeilyllä.. tosin huomattavasti parempi hytti ja muut herkut päälle. Syy siihen miksi mentiin Ruotsiin oli se ettei aviomies ollut ikinä käynyt siellä.. joten sai jenkki nähä vähänkin sitäkin kolkkaa maailmassa. Tykättiin :LOL:
 

Yhteistyössä