Yläaste-ikäinen olin, varmaan tylsistyin koulussa tai puristelin finnejä tai jotain :D
Raitalankakäärme IV 27.11.2009 #51 Yläaste-ikäinen olin, varmaan tylsistyin koulussa tai puristelin finnejä tai jotain
Suzyanne 27.11.2009 #53 Olin varmaan työpaikallani sairaalassa, Etelä-Karjalassa. Olin 19-vuotias, ja muuttanut kotoa reilua vuotta aiemmin.
Olin varmaan työpaikallani sairaalassa, Etelä-Karjalassa. Olin 19-vuotias, ja muuttanut kotoa reilua vuotta aiemmin.
auryn 27.11.2009 #54 Aika varmasti koulussa, olinkohan mä ysillä... Mut 14-vee. Varmaan walkamanin kuulokkeet salaa korvilla ja Metallica soimassa
Aika varmasti koulussa, olinkohan mä ysillä... Mut 14-vee. Varmaan walkamanin kuulokkeet salaa korvilla ja Metallica soimassa
ikäloppu 27.11.2009 #59 Luultavasti yliopistolla luennolla tai sinne menossa. Olin sillon 20 ja opinnot parhaassa vaiheessa. Oi niitä aikoja...
Luultavasti yliopistolla luennolla tai sinne menossa. Olin sillon 20 ja opinnot parhaassa vaiheessa. Oi niitä aikoja...
Olemisen riemu 27.11.2009 #60 Olin 8. luokalla ja oli juuri ostanut säästämilläni viikkorahoilla erään yhtyeen kasetin. Kuuntelin sitä tauotta kotona, välitunneilla ja koulumatkoilla.Bändi on suosikkejani vieläkin.
Olin 8. luokalla ja oli juuri ostanut säästämilläni viikkorahoilla erään yhtyeen kasetin. Kuuntelin sitä tauotta kotona, välitunneilla ja koulumatkoilla.Bändi on suosikkejani vieläkin.
mimmelin äiti 27.11.2009 #69 Imatralla tekussa, koulunpenkissä ja jäämässä äitiyslomalle vuodenvaihteessa. Onpas siitä jo aikaa
muistan 27.11.2009 #70 ainakin sen että opiskelin viimeistä vuotta lastentarhanopettajaksi. olin 22-v.
Ninniliina 27.11.2009 #71 Mikäa viikonpäivä se oli? Jos oli arkipäivä niin koulussa. Onnea äidille ja vauvalle kans =)
Huspati Huta 27.11.2009 #72 Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina: Mikäa viikonpäivä se oli? Jos oli arkipäivä niin koulussa. Onnea äidille ja vauvalle kans =) Click to expand... Keskiviikko
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina: Mikäa viikonpäivä se oli? Jos oli arkipäivä niin koulussa. Onnea äidille ja vauvalle kans =) Click to expand... Keskiviikko