G: Missä olet tavannut puolisosi?

  • Viestiketjun aloittaja mannamanna
  • Ensimmäinen viesti
"Porvoon mummo 55 vee"
Tapasin tuon kultakimpaleen Jyväskylän Ostarin Helmessä.
Olin silloin vielä naimisissa ja anoppi ehdotti, että mene sinäkin joskus johonkin hän hoitaa poikaa (ukko viiletti menemään siihen aikaan kuin viimestä päivää).

No minä sitten läksin. Muistan vieläkin mitkä vaatteet mulla oli päällä ja ukonkin vaatteet muistan.

Lopullinen sinetti kumminkin tälle liitolle tuli pitkän ajan perästä, kun huomasin poikani tykkäävän ukkelista ja päin vastoin :)
 
Suzyanne
Yhteinen ystävämme tutustutti meidät, oli tuntenut meidät molemmat vuosikausia, ja oli varma että meillä synkkaisi. Niin teki, parin viikon päästä ensitapaamisesta oltiin kihloissa. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: jassåå
Miten te sieltä baarista löydätte itsellenne miehiä?
Ovatko jotain kaverin kavereita olleet vai oletteko uskaltaneet ihan tuntemattoman matkaan lähteä? :D
Mä ihmettelin ensin tätä samaa, mutta sitten tajusin että itse tein vähän saman jutun vähän aikaa sitten :D Yhtäkkiä oma kaveri oli vaihtunut aivan ihanaan mieheen jonka kanssa juttu luisti koko illan ja mentiin vielä samalla taksilla kotiin (omiin koteihin kylläkin ;)). Tiiviisti ollaan pidetty yhteyttä ja nähdään pari kertaa viikossa, ihan miehen hyväksynnällä :D
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Mä ihmettelin ensin tätä samaa, mutta sitten tajusin että itse tein vähän saman jutun vähän aikaa sitten :D Yhtäkkiä oma kaveri oli vaihtunut aivan ihanaan mieheen jonka kanssa juttu luisti koko illan ja mentiin vielä samalla taksilla kotiin (omiin koteihin kylläkin ;)). Tiiviisti ollaan pidetty yhteyttä ja nähdään pari kertaa viikossa, ihan miehen hyväksynnällä :D
Mielenkiintoinen kuvio. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24654512:
Mielenkiintoinen kuvio. :D
Vähintäänkin :D Tuntuihan se sillä hetkellä melkein pettämiseltä, ihan kerkesin ihastua, hyvä selittää aamulla miehelle millä tulin kotiin viideltä aamulla :D Pääsin siis baariin ensimmäistä kertaa vuosiin ja heti kävi näin :LOL:

Mutta on se vaan ihan loistava tyyppi tämä uusi ystäväiseni, ja hänen kauttaan toiseenkin ihanaan uuteen mieheen tutustuin, oli kyllä kannattava reissu vaikka oma kaveri käyttäytyi kuin mikäkin teini..
 
  • Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön

Yhteistyössä