Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Savonlinnan keskussairaalassa olen syntynyt.
Samassa puljussa minäkin olen kirkaissut ensi kerran
![]()
Minäkin![]()
Minä myös =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Savonlinnan keskussairaalassa olen syntynyt.
![]()
Minäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-72::wave: EKKS:ssa. Eikö ole muita?
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-72::wave: EKKS:ssa. Eikö ole muita?
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-72::wave: EKKS:ssa. Eikö ole muita?
Pari vuotta myöhemmin
Alkuperäinen kirjoittaja Viia82:Alkuperäinen kirjoittaja annnas:'Alkuperäinen kirjoittaja HajutonLataus:Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Alkuperäinen kirjoittaja HajutonLataus:LKS:ssa
Niin minäkin, vai oliko se silloin vielä lks? Eikös sairaala ollut silloin vielä nykyisen terveyskeskuksen paikalla?
silloin ku mie synnyin niin sairaala tais olla noissa pistetaloissa.. tuossa jätkänkynttilän lähellä![]()
Onko se ollu sielläkinMinä vuonna olet syntyny? jos saan kysyä
![]()
Siellä oli vielä 80- luvulla Lastensairaala, mutta ei se lks ollu. Oiskohan ollu yksityinen tai jotain, mutta hämärästi muistan itse käyneeni siellä lapsena pari kertaa kun sairastelin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Kuusankosken aluesairaalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:PHKS
kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:elikkä siinä se kyssä tulikin. itse synnyin Heidekenillä.
Alkuperäinen kirjoittaja möhkömuumi:Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Savonlinnan keskussairaalassa olen syntynyt.
![]()
Minäkin![]()
Minä myös =)