L
Liisukka
Vieras
Eli kalluppia missä paikkakunnalla tehtiin, tuleeko ilman lähetettä kelakorvaus ja paljonko kustansi? Ollaan varaamassa aikaa ja nyt mietinnässä paikat. :flower: :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:16 Lellu kirjoitti:saako olla utelias, miksi olet menossa 4D -ultraan? Jos siihen on todellista aihetta, lääkäri antaa lähetteen. yksityisen lääkäriaseman osakas mulle hiljattain totesi, että 4D -ultrasta on tullut varakkaiden hupi ja palvelua tarjoaville yrityksille todella tuottava bisnes...
Kyllä meillä ainakin korvasi vaikka ei ollut lähetettä ja mentiin ihan sen takia kun haluttiin.Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:12 Black Queen kirjoitti:Kuopiossa käytiin ja maksoi 159e. Ite maksettiin kaikki, kela ei ois korvannu koska mentiin sinne omasta halusta ilman lähetettä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:16 baby2003 kirjoitti:Helsingissä,Femedassa hinta kelakorvauksen jälkeen 150e(sisälsi dvd:n)
varmasti yksi Suomen parhaita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:16 baby2003 kirjoitti:Helsingissä,Femedassa hinta kelakorvauksen jälkeen 150e(sisälsi dvd:n)
varmasti yksi Suomen parhaita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:16 Lellu kirjoitti:saako olla utelias, miksi olet menossa 4D -ultraan? Jos siihen on todellista aihetta, lääkäri antaa lähetteen. yksityisen lääkäriaseman osakas mulle hiljattain totesi, että 4D -ultrasta on tullut varakkaiden hupi ja palvelua tarjoaville yrityksille todella tuottava bisnes...
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:20 Kevätaurinko kirjoitti:Kaarinassa käytiin Varsinais-Suomen lääkäripalvelussa Jussi Savonlahdella.
http://www.vslaakaripalvelu.fi/
Maksoi kela-korvauksen jälkeen 100euroa.
Saatiin yli 30minutiin dd:n mukaan.
Ihana kokemus :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:12 Black Queen kirjoitti:Kuopiossa käytiin ja maksoi 159e. Ite maksettiin kaikki, kela ei ois korvannu koska mentiin sinne omasta halusta ilman lähetettä. =)