A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:osaan veistää
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:osaan veistää
wau - mitä olet veistellyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Harrastamaan seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:osaan veistää
Koruja kookospähkinästä. Tai pajupillejä tai puuhaarukoita metsäretkellä.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Olen hyvä hahmottamaan monimutkaisia liikennetilanteita ja yleensäkin avaruudellinen ja kolmiulotteinen hahmottaminen on suurimpia vahvuuksiani. Joskus sitä jopa ärsyyntyy kun joku ei huomaa "näin itsestään selvää asiaa".
Käden taidosta kuuluu suuri kiitos isävainaalle. Muut tekevät mitä osaavat, minä teen mitä haluan.
Onhan sitä paljon muutakin mutta ei nyt kehuskella liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:osaan veistää
Koruja kookospähkinästä. Tai pajupillejä tai puuhaarukoita metsäretkellä.
hieno homma! pysyy veitsi kädessä, ja kaikki sormet tallella.
kookospähkinä voi olla aika kova pala - peukkuja, jos olet oikein hyvinkin onnistunut.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Olen hyvä hahmottamaan monimutkaisia liikennetilanteita ja yleensäkin avaruudellinen ja kolmiulotteinen hahmottaminen on suurimpia vahvuuksiani. Joskus sitä jopa ärsyyntyy kun joku ei huomaa "näin itsestään selvää asiaa".
Käden taidosta kuuluu suuri kiitos isävainaalle. Muut tekevät mitä osaavat, minä teen mitä haluan.
Juu, nyt en vaan ole koko kesänä ommellut muuta kuin mitä ihan lasten- ja omien vaatteiden korjausjuttuja. Eli laukkuja en ole tehnyt pitkään aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Olen hyvä hahmottamaan monimutkaisia liikennetilanteita ja yleensäkin avaruudellinen ja kolmiulotteinen hahmottaminen on suurimpia vahvuuksiani. Joskus sitä jopa ärsyyntyy kun joku ei huomaa "näin itsestään selvää asiaa".
Oliko sulla niitä laukkuja, mitä teet? Ommella ei pysty, jops ei hahmota kolmiulotteisesti. Ainakaan ilman kaavoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen sellainen psykologi-tyyppi.Eli Ihmisten auttaminen henkisellä tasolla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen sellainen psykologi-tyyppi.Eli Ihmisten auttaminen henkisellä tasolla.
näin myös täällä. harmi et aika ei taho riittää psygologiointiin toisten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Juu, nyt en vaan ole koko kesänä ommellut muuta kuin mitä ihan lasten- ja omien vaatteiden korjausjuttuja. Eli laukkuja en ole tehnyt pitkään aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Olen hyvä hahmottamaan monimutkaisia liikennetilanteita ja yleensäkin avaruudellinen ja kolmiulotteinen hahmottaminen on suurimpia vahvuuksiani. Joskus sitä jopa ärsyyntyy kun joku ei huomaa "näin itsestään selvää asiaa".
Oliko sulla niitä laukkuja, mitä teet? Ommella ei pysty, jops ei hahmota kolmiulotteisesti. Ainakaan ilman kaavoja.
Teetkö muuten omat kookosjuttusi ihan vaan veistämällä? Oletko harkinnut jotain Dremeliä tai vastaavaa? Sellaisella voisi saada ihan uusia muotoja ja ainakin yksityiskohtien kaivertaminen olisi helpompaa.