G: Missä olet hyvä, ellet erinomainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:
Harrastamaan seksiä.

No jos sitä yrittäisi keksiä jotain muutakin.
Hm..
-Kavereiden naurattamisessa.
-Osaan piirtää ja käyttää värejä hienosti. Värisilmää..
-Osaisin mielestäni "stailata" ihmisiä, voisin auttaa tyylitajuttomia ihmisiä löytämään itsellensä sopivat vaatteet ja värit jne.
-Tahraamaan maineeni humalassa.. :D ööh.
-Olen tarkka ympäristöstäni (huomaan yksityiskohtia, ym. mihin muut eivät kiinnitä huomiota.. tän voi myös ottaa näin, että kerään myös roskia jos eteen sattuu, vien roskikseen..)

Olen hyvä hahmottamaan monimutkaisia liikennetilanteita ja yleensäkin avaruudellinen ja kolmiulotteinen hahmottaminen on suurimpia vahvuuksiani. Joskus sitä jopa ärsyyntyy kun joku ei huomaa "näin itsestään selvää asiaa".
Käden taidosta kuuluu suuri kiitos isävainaalle. Muut tekevät mitä osaavat, minä teen mitä haluan.
Onhan sitä paljon muutakin mutta ei nyt kehuskella liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
osaan veistää

wau - mitä olet veistellyt?

Koruja kookospähkinästä. Tai pajupillejä tai puuhaarukoita metsäretkellä.

hieno homma! pysyy veitsi kädessä, ja kaikki sormet tallella.
kookospähkinä voi olla aika kova pala - peukkuja, jos olet oikein hyvinkin onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Olen hyvä hahmottamaan monimutkaisia liikennetilanteita ja yleensäkin avaruudellinen ja kolmiulotteinen hahmottaminen on suurimpia vahvuuksiani. Joskus sitä jopa ärsyyntyy kun joku ei huomaa "näin itsestään selvää asiaa".
Käden taidosta kuuluu suuri kiitos isävainaalle. Muut tekevät mitä osaavat, minä teen mitä haluan.

Herkän vaatimatonta :heart:

osaan veistää

wau - mitä olet veistellyt?

Koruja kookospähkinästä. Tai pajupillejä tai puuhaarukoita metsäretkellä.

hieno homma! pysyy veitsi kädessä, ja kaikki sormet tallella.
kookospähkinä voi olla aika kova pala - peukkuja, jos olet oikein hyvinkin onnistunut.

Tietenkin olen onnistunut, en kai mä muuten sanoisi olevani siinä hyvä. :D

Oliko sulla niitä laukkuja, mitä teet? Ommella ei pysty, jops ei hahmota kolmiulotteisesti. Ainakaan ilman kaavoja.

* erinomaisen hyvä kuuntelija
* erinomaisen pitkäpinnainen
* erittäin sinnikäs
* hyvä, rauhallinen opettaja
* hyvin luotettava ystävä

... näistä ominaisuuksista olen saanut ko. palautetta muilta ihmisiltä .... itse en sanoisi varmaan olevani yhtään missään erinomainen tai hyväkään...

Oliko sulla niitä laukkuja, mitä teet? Ommella ei pysty, jops ei hahmota kolmiulotteisesti. Ainakaan ilman kaavoja.
Juu, nyt en vaan ole koko kesänä ommellut muuta kuin mitä ihan lasten- ja omien vaatteiden korjausjuttuja. Eli laukkuja en ole tehnyt pitkään aikaan.

Teetkö muuten omat kookosjuttusi ihan vaan veistämällä? Oletko harkinnut jotain Dremeliä tai vastaavaa? Sellaisella voisi saada ihan uusia muotoja ja ainakin yksityiskohtien kaivertaminen olisi helpompaa.

Viisi asiaa :o
En minä keksi viittä asiaa, jossa olisin erinomainen. Oikeastaan en voine sanoa olevani missään asiassa erinomainen- ellei erinomaisuudeksi lasketa sitä, että osaa erinomaisen hyvin ilmaista itseään kirjallisesti siten, että lauseista tulee hetkessä ihan suunnattoman pitkiä. :ashamed:

Juu, nyt en vaan ole koko kesänä ommellut muuta kuin mitä ihan lasten- ja omien vaatteiden korjausjuttuja. Eli laukkuja en ole tehnyt pitkään aikaan.

Teetkö muuten omat kookosjuttusi ihan vaan veistämällä? Oletko harkinnut jotain Dremeliä tai vastaavaa? Sellaisella voisi saada ihan uusia muotoja ja ainakin yksityiskohtien kaivertaminen olisi helpompaa.

Mä käytän mieluiten puukkoa. Dremelin ostin ihan sitä varten, jos haluan tehdä jotain simpukankuorijuttuja joskus.

Tuol on jotain mitä oon tehnyt.
http://www.harhakuva.org/view/130608

1) Graafinen suunnittelu
2) Musiikin tekeminen (koneellisesti)
3) Kirjoittaminen
4) Laulaminen
5) Siivous

Tosin vaikea on laittaa järjestykseen......mut noin suunnilleen :)

Yhteistyössä