G: Minkänimisiä täällä keskustelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blue

Vieras
Mikä on etunimesi?
Onko nimelläsi tarinaa tai syytä miksi vanhempasi halusivat juuri sen nimeksesi?
Oletko itse siihen tyytyväinen?
Oletko harkinnut vaihtoa?
Minkäniminen haluaisit olla?

Heidi
Ei ole kummempaa tarinaa/syytä. Isäni keksimä nimi.
Olen tyytyväinen.
En ole harkinnut vaihtoa.
Jos vaihtaa pitäisi, voisin olla vaikka... ööö.. Karoliina.

Taru
Isäni tämän tahtoi ja tällä on menty. En ole koskaan vaihtoa ajatellut. Tosin lapsena naapurilla oli Taru -niminen pystykorva ja se hieman harmitti. Varsinkin kun sen silloin vielä tuntenut ketään muuta Taru -nimistä ihmistä.

Mikä on etunimesi? Piia
Onko nimelläsi tarinaa tai syytä miksi vanhempasi halusivat juuri sen nimeksesi? Halusivat lyhyen ja ytimekkään, pirteän ja jota ei pystyisi vääntelemään..
Oletko itse siihen tyytyväinen? Olen ihan tyytyväinen
Oletko harkinnut vaihtoa? En ole harkinnut
Minkäniminen haluaisit olla? Joku ehkä hieman erikoisempi. Pihla nimi on kaunis.

Satu

ei ole liiempää tietoa, tai tiedän sen että isävainaa halusi välttämättä nimen satu, äiti olisi halunnut suvi.

ihan ookoohan tuo on..
en oo harkinnu vaihtoa,minusta se nimi mikä rakkaalle lapselle aikoinaan annetaan on pidettävä loppuun saakka! :D
jos olisi pakko vaihtaa,voisin olla vaikka Celine :)

Noora

Vanhemmat ei päässy yksimielisyyteen nimestä muuten kun katsomalla kalenterista et mitä nimipäiviä sattu syntymäpäivälle.
Faija olis halunnu musta Sini-Vuokon ja mutsi Tiina/Taija/Tuija nimen...

Petra

Vanhemmat ei meinanneet keksiä mulle nimeä. Valitsivat sukulaistytön ehdotuksen.

Lapsena en pitänyt nimestäni, en pitänyt sitä tarpeeksi tyttömäisen hempeänä (olin aika prinsessa). Mutta teini-iässä aloin pitää nimestäni. :)

En ole harkinnut vaihtoa, mutta jos olis pakko niin olisin ehkä mieluiten Veera, Niina tai Aino.

Mikä on etunimesi? Suvi
Onko nimelläsi tarinaa tai syytä miksi vanhempasi halusivat juuri sen nimeksesi? En tiedä, synnyin kesällä, eli se varmaan vaikutti.
Oletko itse siihen tyytyväinen? Olen.
Oletko harkinnut vaihtoa? En, tykkään nimestäni enkä voisi kuvitella muuta nimeä.
Minkäniminen haluaisit olla? -

Mikä on etunimesi?
-Satu

Onko nimelläsi tarinaa tai syytä miksi vanhempasi halusivat juuri sen nimeksesi?
-Ovat kait jonkin verran käyneet kissanhännän vetoa, vaihtoehtoina ainakin Outi ja Katja (nämä siis vauvakirjasta bongattu)

Oletko itse siihen tyytyväinen?
- En läheskään aina oo ollut tyytyväinen, mulla oli lapsena Taru niminen kaveri, veljeni kaveri sit kerran heitti et mitä yhteistä sadulla ja tarulla on? Kumpaankaan ei oo uskomista.

Oletko harkinnut vaihtoa?
-Olen, mutta eipä oo vaan tehty. Musta tää Satu ei vaan oo aikuisen nimi..

Minkäniminen haluaisit olla?
-En tiedä, ehkä ottaisin toisen nimeni käyttöön....

Yhteistyössä