G: minkälaiset kehykset ja kuinka paljon vahvuuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Uudet rillit hankinnassa rillipäälle (haaveilen leikkauksesta...).

Minkälaisiä kehyksiä teillä on ja kuinka paljon voimakkuutta? Entä mitkä linssit? Oletko tyytyväinen lopputulokseen?

Itsellä on -8 luokkaa ja vähän tuntuu, että on heikentynyt taas näkö... :( Nykyiset lasit on metalliset pienehköt 1.9 lasilinsseillä. On melko ohuet, mutta silti häiritsee se sivupeilaus...

Eihän tuo ole edes paljon, mulla on jotain -9,5 paitsi viimeks tais parantua hiukan tuo näkö. Ohennetut on, en nyt varmaksi muista oliko ohennusluku sama kuin sulla. Mutta sankoja valitessa huolellisesti myyjän kanssa mietittiin sitä linssin paksuutta ja mitkä sopis parhaiten. Ja hyvät sain, ei haittaa yhtään lasit :) Oi niitä aikoja kun olin nuori ja oli ne karmeat isot pullonpohjat. Onneksi on tekniikka mennyt eteenpäin vaikken mä uskalla kyllä leikkaukseen varmaan koskaan mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja rillipää;25518040:
Näkö on jo mennyt ja ilmeisesti muistikin pätkii pahasti. Siis mulla on -10,25 about molemmissa :D

No mulla on varmasti kans mennyt jo sinne -9 puolelle... Eilen kävin varaamassa näöntarkastukseen ajan, niin optikko lohdutteli, että jospa se ois vähän parantunut ja siksi en näe nyt kunnolla rilleillä... Hope so...

Kuvailisitko vähän sun rillejä?