G: Minkälainen laukku sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja vierasharmaana
  • Ensimmäinen viesti
"northern soul"
Kangaskassi, jossa lukee "Honeybear Nursery 2013" ja siina on lasten kadenjalkia.

En ole laukkuihmisia. Avaimet ja pankkikortti sopii taskuun. Muuta harvemmin mukanani kuljetan. Kannykkaa ja huulirasvaa joskus.

"Ama"
Mulla on nyt tämä arkilaukkuna:

Olen ollut pettynyt, ajattelin saavani kestävän laukun jota voin käyttää seuraavat 10 vuotta. Todellisuudessa väri on sellainen, että farkkuja käyttäessä laukun "takapuoli" värjäytyy siniseksi ja tikkaukset on lähteneet purkautumaan läpästä. Laukku on erittäin pehmeää nahkaa ja näin ollen myös kansi on täynnä "naarmuja" jotka ei lähde veks millään hoitoaineella. Sinänsä oma moka, olisi ehkä pitänyt älytä ottaa mustana tuo laukku kovaan arkikäyttöön. Mallina kiva, koska sopii käyttöön sekä kaupungille että hieman urheilullisemmin pukeutuessa työmatkoja liikkuessa jne.

Juhlalaukkuna on tällä hetkellä tämä, tosin konjakin värisenä (ei enää valikoimassa):
Classic Venla All-in-One Pouch Coral | Lumi Accessories

On laadukas ja sisältä löytyy lokeroita/vetoketjutaskuja. Juhliin saa siis mukaan kaiken tarpeellisen ja roikkuu ranteessa huomaamatta.

Mun suosikki on musta björn borgin musta nahkalaukku, mutta vaihtelen aina välillä. Pääosin erilaisia mustia nahkalaukkuja mutta joukossa myös pari kankaista ja värikästä. Pitäis ostaa pian uusi laukku, nuo alkavat olla jo hyvin käytettyjä. Laukkuja yhteensä noin kymmenen.

"..."
Mulla on ihan hirveästi laukkuja. Tällä hetkellä käytössä longchampin musta tai turkoosi le pliage hobo tai Tiger of swedenin ruskea nahkalaukku. Kesäisin käytän myös Vuittonin kätevää pochette florentinea. Juhlissa Minna parikan iso nude clutch tai Chanelin musta Wallet on chain.

Löytyykö muuten muita, jonka mielestä nuo Guessin laukut on ihan hirveitä? En ole nähnyt yhtään hyvän näköistä Guessiä, kaikki mallit on mauttomia.

Yhteistyössä