en mä normaalisti laske, mut jos joku kysyy, niin matikkapää toimii sen verran, että osaan kyllä?Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Ei v.ttu! Oikeestikko joku laskee minkähintainen on lapsen päällä oleva vaatekerta??? Aika köyhät on huvit Mä en muista edes paljon pojan toppapuku tarkalleen on maksanut, saatikka muut vaatteet, ei se hinta todellakaan edes ole se pääasia...
PikkusiskoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyttö 7v lähti kouluun.
Meandi veluuritunika ja trikoot n. 50e
H&M takki 30e
Reimatecin toppahousut (ostettu käytettyinä) 25e
Saappat 30e
Pipo ja sormikkaat 15e
=150e
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Ei v.ttu! Oikeestikko joku laskee minkähintainen on lapsen päällä oleva vaatekerta??? Aika köyhät on huvit Mä en muista edes paljon pojan toppapuku tarkalleen on maksanut, saatikka muut vaatteet, ei se hinta todellakaan edes ole se pääasia...
Varsinkin jos lisää ilmasta melkein satasen lisääAlkuperäinen kirjoittaja Onpas vaikeeta:Kuopuksen 2v vaatetus 317,50? (vaippa mukaanlaskettuna)
Meandin velourtunika ja -housut yht. 40? (housut käytettynä)
Reimatecin haalari 60? (alesta)
Kivatin villalapaset 6?
Ruskovillan kypärämyssy 15?
Reiman fleecehattu 10? (alesta)
Ruskovillan villasukat 9,50?
Vikingin goret 60?
sekä
Ruskovillan villavaippahousut 20?
itse tehty kestovaippa n. 7?
Aika hurja hinta, vaikka jotain on alesta tai käytettynäkin.. :|
Alle 40... Minä ja loistokas laskupääAlkuperäinen kirjoittaja ieras:Kuopuksella oli
haalari 17,50,-
pipo 7,-
hanskat (lahja, arvosta en tiedä)
sukat (lahja samoin)
t-paita 1,-
fleecehaalari 1,5,,-
mummon kutomat villasukat
kumisaappat n.10,-
Alle 30 euroa joka tapauksessa. Kouluikäiseillä esikoisella sit olikin vähän kalliimmat, mutta kulkeekin pyörällä säästä riippumatta niin varusteet on oltava hyvät ja kestävät.
sekä vertailun vuoksi,Alkuperäinen kirjoittaja kiers:Meillä
pikkumimmi
-muumivaippa n.25c kappale (kaupan ilmoittama hinta)
-sukkikset kirpparista 50c
-alusbody kirpparista 50c
-mekko kummitätin ompelema, joten hintana tunnearvo jota en rahassa lähde määrittelemään
Ulkovatteet:
-Kurapinnotettu haalari 69,90e
-kypärämyssy jotain 5e
-kurapinnotetut rukkaset jotain 12e
-Jalkineina kuomat vajaa 40e
mukana lapsella aina villapuku makso vajaa 40e. Sekä lapaset ja villasukat, isotätin tuomat :heart: