G: Minkä merkkisen auton haluaisit ja minkä merkkistä et huolisi?

maatuska mahallaan
Alkuperäinen kirjoittaja Viipotin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uuteen kyllä voisin vaihtaa :) Mitään muuta en sitten huolisikaan, korkeintaan Wolkkarin passatin voisin ottaa, jos pakko.
Meillä oli ennen tätä Saabin farkkua passatti ja se oli tosi kiva auto, mutta Saabin jälkeen en enää vaihtaisi volkkariin :)
meillä kans kolme saabia ollu, wolkkarin voisin ottaa kakkosautoks (turvallinen ja kestävä) Volvoon varmaan palataan, kun perhe kasvaa jälleen..

Saabin "citymaasturin" haluaisin =0)
 
Sara
Haluaisin uuden Minin. Jenkkimaasturit toisena äärilaitana kävis myös tai Volkkarin tai Volvon maasturi.
Ikinä en haluis Ladaa.

Nyt ajan Volkkarin Passatilla ja tykkään kyl siit.
Mies vannoutunut bemarimies.
 
Te, jotka sanotte että ette opelia ottaisi.. onko teillä sellaista ollut vai mikä on?
Meillä nimittäin vaihdettiin just kuukausi sitten meidän vanha (vm-04) audi opeli vectraan (2.8l V6 turbo). Käytin koeajamassa vaikka kuinka paljon autoja, siis oikeesti kaikki mersut, volkkarit, skodat,volvot, mazdat, seatit jne ja AINOA jossa oli vähänkin ison auton vakautta, turvalliuutta,tilaa ja tehoa audin lisäksi oli kyllä Opel. Kauaa ei mietitty vaihtoa eikä olla sitä kaduttu hetkeäkään.
 
Realisti_minä ostais toisen 407 SW:n

Haavelija_minä taas tuon Volvon XC90 :p

Nyt ajossa Peugeot 407 SW ja Volvo V40.
En voi sanoa mistään merkistä etten ottais.. Opeleitakin tuli kaksin kappalein joskus, vaikkei pitänyt..
 
Nyt etitään 7hengen autoa. Seat alhambra/vw sharan/ford galaxy on etsinnässä ruottin puolelta. Merkkeinä noi koska ovat käytännössä yksi ja sama auto merkki vain eri (sama alusta ja tekniikka, volkkarin sellainen). Muutoin meillä luolettu vain vag konsernin autoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:
Ja millä tällä hetkellä huristelet?

Mulle kelpaisi Ford (KA olis ihana!)ja mistään hinnasta en huolisi Skodaa, myös Toyota ja Nissan tökkii...

Tällä hetkellä perheestä löytyy Opel, Honda ja käytössä myös yksi Toyota
Pösön haluaisin, farkkumallisen. Tai sitt jonku tila-auton. En huolis mitään pikkukotteroa tai takavetosta. Tällä hetkellä mulla on kuppanen -91 farkkusitikka... Se hyvä puoli siinä on että se on hemmetin tilava!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Nyt etitään 7hengen autoa. Seat alhambra/vw sharan/ford galaxy on etsinnässä ruottin puolelta. Merkkeinä noi koska ovat käytännössä yksi ja sama auto merkki vain eri (sama alusta ja tekniikka, volkkarin sellainen). Muutoin meillä luolettu vain vag konsernin autoihin.
Tila-autoista Chrysler Grand Voyager, jos on varaa ostaa se uusin malli. Muuten Chevroletin tai Ford USA:n tila-auto kuitenkin.
 

Yhteistyössä