G: Minkä kokosia 4 vuotiaita?

• Viestiketjun aloittaja harmaa my selene
  • Ensimmäinen viesti
harmaa my selene
Kysytään nyt tätäkin...

Meiän tyttö oli 4v neuvolassa 116,5 cm ja painoi 24 kg. puolen vuoden päästä mittailemaan taas kun kasvaa aika nopeesti. aika hassuu kun ite olin 6v neuvolassa 112.5 cm ja 21 kg. =)

my selene ja tyttölauma; Emma 4v, Alva 3v ja Mai 2kk

Meidän keskimmäinen 4v typykkä on kans aika isokokoinen ikäisekseen - pituutta 110cm ja painoa 21 kg. Neiti painoi jo 1,5v saman verran kuin meidän kuopus 3v. Hyvin erilaisia ja kasvuisia kaikki kolme. :)

LeenaK
Pannaan toista ääripäätä - neitokainen 97.5cm/16kg. Itse olen ollut 6-vuotiaana 106.5cm/18kg joten ihan ok siihen nähden. Tuntuu vaan että nykyaikana 'kaikki muut' on niin kovin isoja...

pöpinä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 14:19 mää kirjoitti:
tyttö oli 4 v 95 cm ja 13,5 kg, eli liekö pienin nelivuotias tällä pallonpuoliskolla... kiinnostaisi tietää kyllä onko muita näin pieniä? Terve tyttö muuten muttei kasva :/
Myös meiltä löytyy yhtä pieni piiperoinen =) Tyttö oli viime vuonna 4-vuotis neuvolassa 95 cm ja 14 kg. Pääasiahan on että lapsi on terve ja voi hyvin. Neiti on kasvanut kuitenkin ihan tasaisesti kokajan. Saa nähdä paljonko 5-vuotis neuvolaan mennessä on pituutta saatu lisää =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 14:19 mää kirjoitti:
tyttö oli 4 v 95 cm ja 13,5 kg, eli liekö pienin nelivuotias tällä pallonpuoliskolla... kiinnostaisi tietää kyllä onko muita näin pieniä? Terve tyttö muuten muttei kasva :/
Kummityttö on keskosvauva ja ei ole koskaan ottanut "kiinni" en tiedä käyvätkö missään erikoiskontrollissa mutta täyttää lokakuussa 4.v ja olivat olleet 3,5v tarkastuksessa niin tuli viesti että vihdoin viimein 10kg puhki :) eli mitat oli silloin 10,3kg ja 88cm

Yhteistyössä