G: Minkä kokoiset rinnat?

Tissit on juu
Kävimpä tuola yhdellä sivulla jossa näitä g ym mittoja löyty, niin katsomassa minkä sanoi minun kookseni. Tulos oli 105 gg ja minun rintaliivit on kyllä 105dd... Ja ihan liikkeestä ostettu ja oikean kokoiset. Tuota tarkoitan oikean koon kertomisella.
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Tissit on juu:
Eikö nyt ois viisasta kertoo se koko ihan normaalikokona... Kun tuo J-koko esim saattaa joidenkin mielestä vaikuttaa melko isolta jos lähetään aakkosia luettelemaan... Vai onko se hienompaa sanoa tollain?
En ymmärrä sun ongelmaasi.
Kirjaimilla ne koot nyt vaan satutaan ilmoittamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tissi on juu:
No siinä tapauksessa täälä on vaan jumalattoman isorintasia naisia, kun aika monella näyttäs olevan keskivertoa isommat... No jospa vaan suomen isorintaset ovat tän löytäneet :D
Mikäs se keskiverto sitten on? Onko se tutkittu jossain?

Mä tunnen kyllä naisia joilla on ihan kaikenkokoisia tissejä (lukuunottamatta noita ihan isoimpia kokoja), ei ole mitään enemmistöä jossain tietyssä kuppikoossa.

Mullakin oli ennen raskauksia kuppikoko 80C, johon olin täysin tyytyväinen, nyt se on 80E vaikka kuopuskin on jo kohta 2v (olisin siis toivonut pientä palautumista raskauden ja imetyksen loputtua..).
Eipä sitä ilman veistä tissiensä koolle kovasti mitään voi. Joillain pienenee tissit kun laihtuu, mutta ei multa lähtenyt tisseistä yhtään vaikka kuopuksen syntymän jälkeen hävitin yli 20 kg :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tissit on juu:
Kävimpä tuola yhdellä sivulla jossa näitä g ym mittoja löyty, niin katsomassa minkä sanoi minun kookseni. Tulos oli 105 gg ja minun rintaliivit on kyllä 105dd... Ja ihan liikkeestä ostettu ja oikean kokoiset. Tuota tarkoitan oikean koon kertomisella.
Linkkiä?

Mä uskon ainakin siihen kokoon, mitä kokoa olen liivejä ostanut liiviliikkeestä useammat.
En mä sitä mistään nettitaulukosta katso, minkäkokoiset mun tissit on :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tissit on juu:
Kävimpä tuola yhdellä sivulla jossa näitä g ym mittoja löyty, niin katsomassa minkä sanoi minun kookseni. Tulos oli 105 gg ja minun rintaliivit on kyllä 105dd... Ja ihan liikkeestä ostettu ja oikean kokoiset. Tuota tarkoitan oikean koon kertomisella.
No oikean koon mä ainakin kerroon ja ihan liikkeessä olen käynyt mäkin. En mä mistään netistä katto tisseille oikiaa kokoa.

Mikä sua nyt riepoo?
 
Vieläki on tissit juu
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
Linkkiä?

Mä uskon ainakin siihen kokoon, mitä kokoa olen liivejä ostanut liiviliikkeestä useammat.
En mä sitä mistään nettitaulukosta katso, minkäkokoiset mun tissit on :D
No siihen kokoon minäkin uskon... Kävin vaan katsomassa että mitä tuollainen J-kuppia tarjoava minulle myisi...
http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=290
 
pah
Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki on tissit juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
Linkkiä?

Mä uskon ainakin siihen kokoon, mitä kokoa olen liivejä ostanut liiviliikkeestä useammat.
En mä sitä mistään nettitaulukosta katso, minkäkokoiset mun tissit on :D
No siihen kokoon minäkin uskon... Kävin vaan katsomassa että mitä tuollainen J-kuppia tarjoava minulle myisi...
http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=290
Hups, tarjos mulle 70 G/H, ei menny hirveesti pieleen, G tällä hetkellä sopiva.

 
Tissit on juu
En mä hetkeekä epäile ettäkö täälä naiset valehtelis... Ihmetyttää vaan toi kun en ole ennen törmännyt näin moniin isoihin. Mielestäni olen tehnyt selväksi jo asiani, joten jatkakaa vaan kokojenne kertomista, minä jatkan taustailua ;) Tarkoitukseni ei ollut mitenkään ketään suututtaa, ajattelin vaan että noi ovat jotain eri kokoja.. Mutta antaa asian olla, hauskaa iltaa kaikille :)
 
Piimä
Mäkin kävin ennen ekan odotusta oikein kunnon liiviliikkeessä ja niillä ei ollut mulle riittävän suurta kuppikokoa ja lähettivät heidän toiseen liikkeeseensä jossa sattui olemaan ne oikean kokoiset 75 F koon liivit. Eli kaksi asiantuntevaa myyjää mittaili ja katteli mulle ne liivit silloin. En mäkää mistään netistä liivikokoja kattele, ne menee sitten sovituksen kautta, kunhan imetys kokonaan loppuu!
 
toivossa on hyvä elää
ennen lapsia 75c nyt 75d, kilojakin tullut 10lisää, nyt laihdutus menossa, että eiköhän tuo kuppikokokin tuosta peienen ainakin sillä yhdellä koolla.
 
Tissit on juu
Vielä piti sen verran tähän asiaan puuttua, että huomasittehan minun sanoneen että liivini on ostettu liivikaupasta. Ei siis mistään nettipuodista. Ei tulisi mieleenkään. Tuo linkki oli vaan googlen hakutulos :D
 
Ap harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tissit on juu:
Eikö nyt ois viisasta kertoo se koko ihan normaalikokona... Kun tuo J-koko esim saattaa joidenkin mielestä vaikuttaa melko isolta jos lähetään aakkosia luettelemaan... Vai onko se hienompaa sanoa tollain?
Ihan kaupan rintaliivit on kokoa J, ei siihen ole sen "hienompaa" nimeä.
 
tissiä koko eukko
Alkuperäinen kirjoittaja pöp:
imetyksen jälkeen mentiin rytinällä c kupista a kuppiin.... ja häävin on sitäkään :(
Oispas mullakin pienentynyt mutta kasvanut vain. Nyt jotain 80C. Haluisin pienemmät ja vähemmän rintavat kun itsekin pieni.
 

Yhteistyössä