G: Minkä ikäisenä teidän lapset alko nukkuu yön heräämättä?

  • Viestiketjun aloittaja hampus
  • Ensimmäinen viesti
vieras
siis minen voi ymmärtää että onko oikeesti lapsia olemassa jotka tietyssä iässä lopettaa yöheräämiset kun seinään....No meillä ei kyllä ole.
7kk-12kk nukuttiin pääsääntösesti yöt putkeen. Sit alettiin nähä pahoja unia ja taas jostain 1,5v-2v nukuttiin aika hyvin yöt heräämättä.
Sit taas heräiltiin ja nyt 3v on taas nukuttu aika hyvin yöt heräämättä.
 
Tyttö söi rintaa 1v 1kk asti. Siihen asti heräs AINAKIN kymmenen kertaa JOKA yö rinnalle. Piti sitä tuttina. Lopetin sit rinnan ja alkoi nukkuun täydet yöt :wave:
Esikoispoika taasen on vaikeampi ollut. Hmm, oli aika iso kloppi et alko nukkuun yöt. En ees muista. Jtn ööö...3v? :D ja senkin jälkeen kausittain herännyt itkeen.
 
mie
4,5v nukkuu aamuun asti. kömpii joskus 6-7 välillä meidän viereen. Kuopus vajaa 3v on ollut koko ikänsä hirveän levoton öisin. "Herää" (kätisee, nousee unenpöpperössä istumaan yms.) Monta kertaa yössä. Nukahtaa kyllä taas. Ei kuitenkaan herää ihan hereille, vaan lähinnä semmosta unessa tapahtuvaa pyörinää ja hyörinää. Itse olin lapsena unissa kävelijä,puhuin unissani ja olin tosi "aktiivinen" unessa.
 

Yhteistyössä