G: Minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsesi JA...

Olin 23 kun esikoinen syntyi. Puolisen vuotta häntä alulle yritettiin, että niin kauan ehdin haaveileen. Sitä ennen en juurikaan haaveillut, vaan päätös kypsyi nopeasti ja sitten jätinkin jo pillerit pois ja haaveilu alkoi. :D
 
Mie
olin 22-vuotias, kun esikoinen syntyi. Mies oli jo vuoden verran puhellut vauvasta, mutta mä halusin saada opinnot ensin päätökseen. Meillä se on ollut mies, joka on tehnyt "aloitteen" kaikkien kolmen lapsen "aikaansaamiseksi".
 
äitit on in!
22v. sain ekan ja 24v. tokan.

Haaveillut olen lapsista koko pienen ikäni, muistan ihan alle 10-vuotiaana jo miettiväni omille lapsille nimiä. Jos mietitään sitten oikein vauvakuumetta niin tuosta 18v. eteenpäin.. Nyt kuumeilen kolmatta, mies ei.. tietenkään!
 
rapu
ekan sain 36v

jotain 25vuotiaana oli eka vauvakuume mutta se tuli kuopattua sitten epäsopivan miehen kera

ja sitten tämän nykyisen miehen kanssa aloin haaveilemaan siitä kun muutettiin yhteen.
 
Eräs harmailee
19v sain ekan, olin 17v kun alkoi vauvakuume. Halusimem kuitenkin poikakaverin kanssa muuttaa ensin yhteen ja odottaa vuoden ja sitten jos edelleen oltaisiin lapsen kannalta, pantaisiin toimeksi. :)
 

Yhteistyössä