Ap:n kysymykseen voi myös vastata, että en mikään ikäisenä. Jos ei kerran ole naimisissa kuten mä.Alkuperäinen kirjoittaja pere:Tää ketju oli naimisissa oleville!!!!Alkuperäinen kirjoittaja e:en ole uskovainen, en ole naimisissa vaan avoliitossa, 2 lasta, meillä on hyvä näin
Mut eikös se olis kiva kun se toinen persoonallisuus olis aina samaa mieltä...? Paha kyllä, riidellessä ei pääsis pakoon ikinä kun toinen tulis perässä koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja noh:Korjataan vielä. En siis mennyt avioon toisen persoonallisuuteni kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mä olin 22-vuotias, mies 26-vuotias. Noin 10 vuotta avioliittoa tähän mennessä takana.
Me ei olla ainakaan vielä erottu, 4. hääpäivä tänä keväänä ja toinen lapsi tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja v:Olis kiva jos laittaisitte perään viel koska tuli ero naiminiin menon jälkeen
4 vuotta tulee kesällä ja vielä yhdessä.1 lapsi,toista yritellään.Nyt olen kohta 22Alkuperäinen kirjoittaja v:Olis kiva jos laittaisitte perään viel koska tuli ero naiminiin menon jälkeen
Okei, tulen sitten kertomaan, jos näin käy.Alkuperäinen kirjoittaja v:Olis kiva jos laittaisitte perään viel koska tuli ero naiminiin menon jälkeen
Ei ole tullut eroa, naimisissa siis 8vuotta. Enkä ole eroamassakaanAlkuperäinen kirjoittaja v:Olis kiva jos laittaisitte perään viel koska tuli ero naiminiin menon jälkeen