G: Minkä merkkistä hammastahnaa teidän perheessä käytetään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ##
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä käytän oxygenol, denivit sekä youtel vai miten se nyt kirjoitettiin. poika lasten pepsodentia ja ukko myös pepsodentia. mie pesen aina erillä siis joka 3. kerta samaa. siis aamulla oxygenoli illalla denivit ja seur aamuna sitten youtelia. jopa säihkyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä alettiin käyttää Elmexiä. Toivottavasti muistin oikein, että tuo olis parempi hammastahna aftojen ehkäisyyn.

ei kun sen pitää olla vaahtoamatonta. se vaahto tekee aftoja. kokeilin just elmexiä ja heti aftoja. elmex vaahtoaa ainakin oranssi elmex. mut parhaimpia ovat youtel ja denivit eivät vaahtoa ja yleesä auttaa ettei tuu aftoja.

Alkuperäinen kirjoittaja jo:
ei kun sen pitää olla vaahtoamatonta. se vaahto tekee aftoja. kokeilin just elmexiä ja heti aftoja. elmex vaahtoaa ainakin oranssi elmex. mut parhaimpia ovat youtel ja denivit eivät vaahtoa ja yleesä auttaa ettei tuu aftoja.

Elmexiä ne hammaslääkärissä käskee käyttää. Jos suuhun tulee aftoja. Itse en ole huomannut että se oranssi elmex vaahtoaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jo:

Elmexiä ne hammaslääkärissä käskee käyttää. Jos suuhun tulee aftoja. Itse en ole huomannut että se oranssi elmex vaahtoaisi.

Elmex ei vaahtoa, sillä siin ä EI OLE natriumlauryylisulfaattia

Yhteistyössä