G:milloin viimeksi olitte miehen kanssa vapaalla ilman lapsia?

• Viestiketjun aloittaja boring
  • Ensimmäinen viesti
Ei tästä mitään ihan ikuisuutta ole, kun koko lauma oli papalla yötä.....jokunen kuukausi ehkä, emmä muista.

Lauantaina taas mennään, mutta yöksi haetaan kyllä penskat naapurin emännän nurkista kotiin.

Kahdestaan miehen kanssa kun poju hoidossa...jaa-a...ei varmaan koskaan. POju on ollu hoidossa vaan silloin jos ollaan jotain tehty tai johonkin lähdetty kamujen kanssa. Viimeks muutaman viikko sitten ku oli miun synttärit. Edellinen kerta pääsiäisenä ku oltiin kamujen kans American CarShowssa. No siellä tietty oltiin myös miehen kans kaksin ku jäätiin hotelliin kahdestaan yöksi.

vieras
jotenkin kurjaa kun jotkut ei saa lapsia koskaan hoitoon. ei ole oikeesti kahdenkeskistä aikaa miehensäkanssa ikinä. paitsi kun lapset nukkuu,mutta silloin on pysyttävä kotona.
ystäväni saa todella harvoin ja heidän parisuhteensa ainakin on tästä kärsinyt. hänen sanojensa mukaan.

hääpäivänä,toukokuussa,oli lapsoset viimeksi yöhoidossa. senjälkeen on ollut hoidossa muutamaa tuntia niin ollaan saatu kahvitella miehenkanssa. mun vanhemmat ehdottaa hoitoa itse,en tyrkytä lapsia hoitoon.
ainoostaan yöhoidon kysyn jos siihen on tarve. yleensä ei ole kun ei me baarissa jakseta hillua.

Tällä hetkellä, lapset ovat päiväkodissa. :D Minä vapaapäivällä ja mies menee töihin kolmeen.

Muuten ihan vapaailtaa tms... siitä on jo aikaa enkä edes muista koska viimeksi. Yökylää ei vielä koskaan. Siis niin että oltaisiin itse oltu vapaalla. Meidän töiden takia lapset ovat kyllä olleet öitä hoitajan turvin.

Siksi kyllä osaankin arvostaa tuota päiväkotia. :flower:

Yhteistyössä